ارومیه؛

عیادت معاونین استاندار آذربایجان غربی از مصدومان حادثه روستای شوریک خوی

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی و معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی با حضور در بیمارستان امام خمینی(ره) ارومیه از مصدومان حادثه روستای شوریک خوی عیادت و از نزدیک در جریان روند درمان این مصدومان مطلع شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، در این دیدار آقایان رادفر و صفر زاده ضمن آروزی صحت و سلامتی برای مصدومان این حادثه تلخ از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان خواستند تا نهایت سعی و تلاش خود را برای بهبود این مصدومان انجام دهند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگاران گفت: 95 درصد مصدومان حادثه آتش سوزی و انفجار گاز روستای شوریک خوی بیش از 80 درصد سوختگی دارند ولی برای درمان هیچ کدام از آنها مشکل دارو و سرم نداریم.

جواد آقازاده اضافه کرد: پس از این حادثه در مدت زمان بسیار کوتاهی، مصدومان به بیمارستان قمر بنی هاشم انتقال داده شده و پس از درمان سرپایی یکی از آنها، 10 نفر در آن بیمارستان بستری و 11 نفر به مرکز آموزشی و درمانی امام خمینی (ره) ارومیه و 2 نفر نیز به تبریز اعزام شدند.

وی اظهار کرد : مشکلی از نظر دارو و سرم برای درمان این مصدومان در هر دو بیمارستان خوی و ارومیه نداریم و در تلاش هستیم تا هر اقدام لازم را برای ارائه خدمت به مصدومان این حادثه انجام دهیم.

گفتنی است عصر چهارشنبه هفته گذشته بر اثر نشت از یک کپسول گاز، انفجاری در یک منزل مسکونی در روستای شوریک خوی رخ داد که چهار نفر از ساکنان این منزل مسکونی مصدوم شدند و زمانی که اهالی روستا برای کمک به مصدومان و خاموش کردن آتش سوزی در نزدیکی این منزل مسکونی جمع شده بودند، انفجار دوم کپسول گاز روی داد که در پی آن 20 نفر دیگر مصدوم شده و روانه بیمارستان شدند.

روستای شوریک در 32 کیلومتری غرب شهرستان خوی واقع است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.