قزوین؛

امامان جمعه: روز قدس نماد ایستادگی در برابر زورگویان است .

امامان جمعه روز قدس را نماد ایستادگی مردم آزادیخواه جهان در برابر زورگویان و حامیان صهیونیست‌های جتایتکار دانستند و از حضور حماسی و گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس امروز قدردانی کرد ند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ امامان جمعه در خطبه های امروز نماز جمعه در شهرهای مختلف استان  اظهار امیدواری کردند : این حضور و حمایت حماسی مردم، در آینده ای نزدیک، زمینه ای برای آزادسازی قدس شریف و رهایی ملت مظلوم فلسطین از ظلم و ستم رژیم اشغالگر اسرائیل باشد.

امامان جمعه با انتقاد از سران برخی کشورهای عربی و اسلامی که با فراموشی موضوع فلسطین با رژیم غاصب اسرائیل  دست دوستی دراز کرده و با این رژیم  غاصب همکاری می کننداظهار کردند: آنچه برای اسرائیل و شبکه  صهیونیستی مطرح است  تجاوز و چپاول  نه فقط جهان اسلام بلکه سلطه بر کل جامعه بین ‏الملل است.

 خطیبان نماز جمعه افزودند: در این شرایط  قدس باید مسأله اساسی در دنیای اسلام  و انسانهای ازادیخواه جهان باشد  و وظایف مسلمانان؛ حمایت مالی ، معنوی  و نظامی از  مردم مظلوم فلسطین  است.

امامان جمعه با اشاره به دوازده  تیرماه بنام روز افشای حقوق بشر امریکایی  بر ضرورت بازخوانی جنایات حقوق بشری شیطان بزرگ آمریکا تاکید و اعلام  کردند: آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر است .
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.