اصفهان؛

حضوربی نظیر مردم منطقه کاشان درراهپیمایی روز قدس

مردم خداجو ومذهبی کاشان و آران و بیدگل درشمال اصفهان امروز با گرمای حضور دشمن شکن خود درراهپیمایی روز قدس بر تابش آفتاب کویر غلبه کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،امروز جمعه 11 تیر95 مطابق با 25 رمضان المبارک 1437 از ساعاتی قبل از راهپیمایی مردم دارالمومنین کاشان در زیر آفتاب سوزان کویری این خطه که به اذعان وهشدار رییس اداره هواشناسی گرم ترین روز تیرماه را پشت سر میگذارد با شور وشکوهی خاص جلوی سپاه کاشان حضور پیدااکردند تا علاوه بر بدرقه غلامرضا رحیمی شهید مدافع حرم با بانگ کوبنده مرگ بر اسراییل از این رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کنند.
مردم روزه دارکاشان پس از حضور در سالن شهدای بسیج کاشان واستماع سخنرانی سید جواد ساداتی نژاد نماینده مردم شهرستان های کاشان وآران وبیدگل راهپیمایی روز قدس را دقایقی قبل به سمت میدان معلم وجهاد کاشان حرکت کردند.
حضور اقشار وگروه های مختلف مردمی به ویژه بانوان کاشانی با فرزندانی که همراه دارند وجوانان مکتبی وانقلابی در بین راهپیمایان کاشانی قابل توجه است.
پرچم سه رنگ وزیبای پرافتخار جمهوری اسلامی ایران که به صورت طولی بر روی دستان انبوه مردم موج میزد زیباترین اقتدار وعزت واتحاد ایرانی را در حمایت از مظلومان ومسلمانان جهان به نمایش گذاشته است.
پرچم ها،پلاکاردها، دست نوشته ها و آدمک هادر دستان زنان ومردان که همه وهمه حکایت از برایت وبیزاری از کافران را داشت حال وهوای دیگری به مراسم داده بود.
شایان ذکر است راهپیمایی مردم کاشان همینک به طرف میدان جهاد در حال برگزاری است وپس از آن روزه داران برای اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه راهی مصلی بقیه اللةالاعظم کاشان حرکت کرده و در آنجا پس از اقامه نماز ونماز به پیکر شهید مدافع حرم پرونده راهپیمایی روز قدس در سال 95 را به شهادت شاهدهمیشه جاوید تاریخ تا سال دیگر واجتماعی دیگر در حمایت از فلسطین ثبت می کنند.




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.