مربی تیم ملی وزنه برداری جوانان:

بچه ها انتظارات را برآورده کردند

ربیعی در خصوص عملکردتیم ملی وزنه برداری جوانان در رقابتهای جهانی گفت: انتظارمان از عملکرد 4 وزنه بردار تیم ملی در روزهای گذشته، تقریبا کسب همین امتیازات بود و آنها انتظارات را تا به اینجا برآورده کرده اند.

بچه ها انتظارات را برآورده کردندوحید ربیعی مربی تیم ملی وزنه برداری جوانان کشورمان در گفت و گو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص نتایج بدست آمده تاکنون تیم ملی جوانان در مسابقات جهانی گرجستان گفت: اگر بچه ها وزنه هایی را که بارها در تمرین بالای سر بردند، روی تخته مسابقات جهانی به ثبت می رساند می توانستیم مقام های بهتری بدست بیاوریم. البته وزنه برداران جوان، تجربه زیادی در میادین بین المللی و جهانی ندارند. بچه های تیم ملی تا الان هیچ کدام کم کاری نکردند و تمام تلاش خود را برای کسب امتیاز انجام داده اند.

وی ادامه داد: رقابت های قهرمانی جهان در تفلیس گرجستان خیلی نزدیک و دیدنی ای دنبال شد، چون رقابت در سطح اول دنیا باید به این ترتیب رقم بخورد. هر وزنه برداری در این پیکارها، حتی یک حرکت خود را با موفقیت به اتمام نرساند در جدول رقابت چند رده تنزل خواهد داشت.

مربی تیم ملی وزنه برداری در خصوص عملکرد 4 وزنه بردار نخست تیم ملی جوانان کشورمان در رقابتهای قهرمانی جوانان در گرجستان نیز تصریح کرد: انتظارمان از 4 وزنه بردار اوزان 62 کیلوگرم، 77 کیلوگرم و 85 کیلوگرم، تقریبا کسب همین امتیازات بود وانتظارات را تا به اینجا برآورده کرده اند. ولی سید علیرضا طاهریان وزنه بردار دسته 62 کیلوگرم و عارف خاکی ملی پوش دسته 85 کیلوگرم در این رقابت های عملکرد ضعیفی داشتند.

ربیعی در خصوص رقابت امروز(پنجشنبه 10 تیر) و به روی تخته رفتن رضا بیرالوند در دسته 94 کیلوگرم گفت: پیکارهای دسته 94 کیلوگرم و رقابت رضا بیرالوند در این دسته بسیار حساس و سخت است. البته بیرالوند یک مقدار کم از ناحیه آرنج آسیب جزئی دیده بود او را در رقابت امروز اذیت نکند شانس مدال دارد.بیرالوند با توانایی و تجربه خود در روی تخته ظاهر شود به امید خدا بتوانیم مدال ارزشمندی را امروز بدست آوریم.

ربیعی در پایان خاطرنشان کرد: نتیجه اصلی تیم ملی وزنه برداری جوانان در این مسابقات در سه وزن آخر، تقریبا تا فردا(جمعه11 تیر)همه رده بندی ها مشخص می شود.تیم ایران هم اکنون با 185 امتیاز در رده چهارم رقابتها قرار دارد و 15 امتیاز از تیم میزبان گرجستان که 200 امتیاز دارد عقب تر است .امیدوارم در سه وزن آخر بتوانیم با توکل به خدا امتیازات روزهای گذشته را جبران کنیم. انشالله اگر همین گونه پیش برویم، تیم روی سکوی رقابتهای جهانی قرار می گیرد.

لازم به ذکر است؛ رقابتهای وزنه برداری قهرمانی جوانان جهان در سال 2016 از 5  تیر آغاز شده و تا 12 تیر در شهر تفلیس گرجستان ادامه دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار