یزد؛

تمدید مهلت ارسال آثار به دوازدهمين جشنواره تئاتر استانی بسيج

مهلت ارسال خلاصه های داستان و طرحهای نمايشی به دوازدهمين جشنواره تئاتر استانی بسيج تمدید شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  محسن حائری زاده دبیر جشنواره تئاتر بسیج هنرمندان استان یزد گفت : مهلت ارسال خلاصه های داستان و طرحهای نمايشی تا ١٣ تير تمديد شد و اين تاريخ تغيير نخواهد يافت .

حائری زاده افزود: جشنواره امسال با شعار تولید و حمایت همراه شده است و با شيوه ای جديد نسبت به گذشته در صدد توليد نمايشنامه های جديد است.

 وی گفت :هنرمندانی كه مايلند برای سازمان توليد داشته باشند حمايت مادی و معنوی خواهد داشت و فضا برای ورود هنرمندان و نويسندگان نوپا فراهم شده تا در صورتيكه طرح ارائه شده توسط انها براساس موضوعات جشنواره باشد زير نظر اساتيد مطرح كشوری تبديل به نمايشنامه شده و همچنين از حمايت مالی برخوردار خواهند شد.

 حائری زاده شناسایی و جذب هنرمندان بسیجی با تأکید بر نگارش نمایشنامه‌های جدید با هدایت و نظارت استاد راهنما ، حمایت از تولید و اجرای نمایش و پرهیز از آثار تکراری و عاریتی با تکیه بر توان هنرمندان بسیجی را از اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد.

وی گفت : این جشنواره باموضوعات ادبیات پایداری، نمایش و اقتصاد مقاومتی ،ادبیات پسا استعماری، نمایش و مدافعان حرم، ادبیات مقاومت، نمایش و شهدای حرم،ادبیات دفاع مقدس، نمایش و شهدای غواص،ادبیات جنگ، نمایش و استعمار مدرن،ادبیات زنان ، نمایش و گوهر آفرینش،
ادبیات متعهد ، نمایش و رسانه های مجازی،
ادبیات پسا استعماری ، نمایش و تهاجم فرهنگی،
ادبیات پسا استعماری ، نمایش و مقام والای زنف
ادبیات پایداری ، نمایش و حجاب و عفاف برگزار می شود.
همچنين هيئت بازخوان آثار ارسالي متشكل از آقايان اصغر بماني، محمد محمدسيفي و عباس ملازينلي ميباشند

حائری زاده  نمایش صحنه ای  ، نمایش میدانی و خیابانی ، مسابقه نمایشنامه نویسی رااز بخش های این جشنواره بیان کرد.

وی گفت :علاقه مندان می توانند ارائه و ارسال خلاصه داستان نمایش به صورت تایپ شده در یک برگهA4 به همراه فرم اطلاعات درخواستی تا تاریخ 13تیر ماه 95 به دبیرخانه استانی واقع در سازمان بسیج هنرمندان استان ارسال کنند.

انتهای پیام/ی
برچسب ها: جشنواره ، هنر ، یزد ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار