معرفي سرپرست اداره بهزيستي شهرستان سرخس

زري صادقي مشاور فرماندار در امور زنان و خانواده بعنوان سرپرست اداره بهزيستي شهرستان سرخس معرفي شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ فرماندار سرخس در مراسم معارفه سرپرست اداره بهزيستي سرخس با بيان اينكه بهزيستي نهادي اجتماعي است گفت: بهزيستي بدنبال برنامه روز و ايده هاي نو است و در اين راستا مي بايست نيروي انساني نيز با رويكرد ها و سياست هاي اين نهاد اجتماعي به روز باشد.

سنجراني افزود: بهزيستي در كشور ، مراكز استانها و شهرستانها برنامه هاي خوبي را در زمينه آسيب شناسي و اهداف كاري خود آغاز كرده اند و به زودي شاهد تحول در اين زمينه در شهرستان خواهيم بود.

وي گفت: تغييرات امري معمولي در سيستم اداري است و ايجاد تغييرات در بدنه سيستم اداري باعث ثبات و شتاب مجموعه خواهد شد زيرا فرصت هاي خوبي خلق مي شود.

فرماندارسرخس تصريح كرد: خدمت كردن فرصتي براي خود باوري است و باعث بروز ارزشهاي دروني فرد مي شود و مي بايست تلاش شود تا خدمت كردن در بين مردم و جامعه احساس شود.

سنجراني به آسیب های اجتماعی سنتی و نوپدید و معلولیت ها اشاره کرد و اظهار داشت: رویکرد برنامه های بهزیستی توانمندی معلولان به عنوان جامعه هدف است که بتوانند به چرخه زندگی اجتماعی بازگردند.

وي تصريح كرد: اميدواريم شاهد ايجاد تحول در اين نهاد اجتماعي باشيم.

شايان ذكر است وي در پايان زري صادقي را بعنوان سرپرست جديد اداره بهزيستي سرخس معرفي كرد و از زحمات كبري جنابادي نيز تشكر كرد.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.