برگزاری چهارمین تور زیارت نائب الزیاره با حضور بانوان مشهدی

مدیر امور فرهنگی و گردشگری شهرداری مشهد از برگزاری چهارمین تور زیارت مردمی نائب الزیاره با حضور بانوان مشهدی وتشرف دسته جمعی به حرم مطهر رضوی خبر داد.

علی قناویز چی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،گفت:این تور همزمان با ایام لیله القدر و شهادت امام علی (ع) در سطح مناطق 13 گانه مشهد انجام شد.

وی افزود: گروهی از بانوان درقالب تور زیارت به منطقه زیارتی امام زادگان سید یاسر ناصر رفته وگروه دیگر به زیارت خواجه اباصلت رفته و پس از زیارت به سوی حرم مطهر رضوی مشرف شدند.

مدیر امور فرهنگی و گردشگری شهرداری مشهد گفت: برنامه های فرهنگی و عزاداری با توجه به شهادت امام علی(ع ) در قالب سخنرانی و مداحی با هماهنگی های لازم با استان قدس رضوی در رواق دار الهدایه برای نائب الزیاره ها انجام و پس از ان هر کدام از زائرین زیارت روضه منوره را به نیابت از طالب الزیاره ها زیارت انجام دادند.

قناویز چی افزود:بسته های فرهنگی و متبرکی از سوی استان قدس رضوی در حرم مطهر به بانوانی که نائب الزیاره شده اند اهدا شد.

وی با اشاره به اینکه ،هدف از پویش نائب الزیاره ، ترویج فرهنگ زیارت و ارتقاء حس مشارکت جویی در بین افراد مشهدی و سایر مسلمانان دانست و افزود: این امر مهم سبب می‌شود قلوب عاشقان علی بن موسی الرضا (ع) در هر جای دنیا به ضریح منور ایشان گره بخورد.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.