شیراز؛

تازه مسلمانان در فارس

یک گروه 15 نفره از تازه مسلمانان آمریکای لاتین در شهر بهمن از چگونگی گرایش خود به دین مبین اسلام گفتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ رنجبر رئیس اداره اوقاف و امور خیریه  شهرستان آباده با بیان اینکه این گروه از کشورهای آرژانتین ،ونزوئلا، کوبا، السالوادور، کلمبیا و پرو هستند که به تازگی به دین اسلام مشرف شده اند اظهار کرد: آنها مشغول گذراندن تحصیلات حوزوی هستند و با ورود به شهرهای مختلف کشور به چگونگی گرایش خود به دین مبین اسلام می پردازند. 
علی مبارک یکی از مسلمان اهل ونزوئلا، هدف خود را از گرایش به دین اسلام رسیدن به حد انسانیت و تشویق مردم کشورش به سوی اسلام عنوان کرد و افزود: برای تبلیغات مذهبی به شهرهای تخت جمشید، مشهد، قم، اردبیل و تهران سفر کرده اند.
همچنین محمد علی اهل کشور کوبا گفت: تنها دلیل گرایش من به دین اسلام شناخت شخصیت امام خمینی (ره) است.
وی ادامه داد: 6 سال پیش مسلمان شده ام و به دین اسلام عشق می ورزم.
محمد علی اهل کشور کوبا همچنین اظهار کرد: برای تبلیغات به شهرهای بندرعباس، تهران مشهد، آباده و بهمن سفر کرده اند تا به معرفی خود و نحوه گرایش خود به دین اسلام بپردازند.
وی دین اسلام را کاملترین دین دانست و ادامه داد: اگر ادیان دیگر شخصیتی همچون حضرت اباعبدالله الحسین (ع) داشتند، آن ادیان نیز کامل می شدند .
محمد علی اهل کشور کوبا است که در آن کشور به شغل قضاوت مشغول بود، اما به دلیل اینکه به دین اسلام گروید، از قضاوت محروم شد و خانواده وی او را ترک کردند. این گروه پس از زیارت بارگاه نورانی و مطهر امامزادگان احمد و جعفر (ع) شهر بهمن، با حضور در جمع مردم این شهر به سوالات آنان در خصوص نحوه گرایش آنان به دین اسلام و اسلام از نظر مردم آمریکای لاتین پاسخ دادند.


انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار