زاهدان؛

پرچم دائمی حمایت از فلسطین تا رهایی قدس شریف همواره در اهتزاز است

اداره‌کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: پرچم دائمی حمایت از فلسطین تا رهایی قدس شریف و نابودی اسرائیل غاصب همواره در اهتزاز خواهد بود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛در این بیانیه آمده است: با گذشت چندین سال از ابتکار راهبردی و حکیمانه امام خمینی(ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، اینک موضوع اشغال سرزمین‎های فلسطین توسط اسرائیل غاصب بر کسی پوشیده نیست و آرمان رهایی فلسطین عزیز به عنوان یک گفتمان انقلابی در جهان مطرح شده و مورد مطالبه، آزادی خواهان جهان است.

این بیانیه می‎افزاید: حضرت امام خمینی(ره) با الهام از آموزه‎های اسلامی و شعار برگرفته از قرآن و مکتب اهل بیت پرچم دائمی حمایت از فلسطین را برافراشت و این پرچم، تا رهایی قدس شریف و نابودی اسرائیل غاصب همواره در اهتزاز خواهد بود.
در این بیانیه آمده است: در طول این سال‎ها استکبار تمام توان خود را برای پایین کشیدن این پرچم به کار برده است، اما به لطف خداوند قادر متعال تاکنون موفق نشده و روز به روز پایه‎های حکومت استکبار سست‌تر می‌شود و ما مشتاقانه گوش به تحقق سخن مقام معظم رهبری 25 سال دیگر اسرائیل از صحنه روزگار محو شده و قدس شریف آزاد شود.
این بیانیه می‎افزاید: مردم بزرگ و انقلابی ایران، هم‎اکنون که بنا به گفته رهبر انقلاب در پیچ تاریخ به سر می‌بریم اهمیت حضور در صحنه و مبارزه با دشمنان متجاوزگر بیش از گذشته به چشم می‎خورد.
این بیانیه می‌افزاید: دشمنان اسلام به گونه‎های مختلف در تلاش هستند تا توجه مسلمانان را از قدس شریف گرفته و به مسائل پیش پا افتاده معطوف کنند، ایجاد گروه‎های غیراسلامی اما با عنوان اسلامی مانند داعش، النصره، طالبان و بسیاری دیگر تنها به بهانه ایجاد اغتشاش در منطقه است.
در این بیانیه آمده است: آمریکا و اسرائیل بدانند که دشمن اصلی مسلمین جهان اسرائیل است و تا نابودی این غده سرطانی از منطقه به مبارزه خود ادامه خواهند داد.
این بیانیه می‌افزاید: هم‌اکنون که در آستانه روز قدس دیگری قرار داریم، با توجه به شرایط حساس، پیچیده و سرنوشت ساز در منطقه و جهان اسلام، این یک وظیفه اسلامی و انقلابی همگانی است تا با حضوری گسترده در مراسم راهپیمایی روز قدس و خلق حماسه‎هایی با شکوه‌تر از سال‌های قبل، میراث گران سنگ امام (ره) را پاس داریم.
انتهای پیام/گ
برچسب ها: بیانیه ، اداره ، تبلیغات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.