ساری،

برپایی نمایشگاه ملی گل و گیاه در محمودآباد

فرماندار شهرستان محمودآباد از برپایی نمایشگاه ملّی گل و گیاه در محمودآباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، یحیی یوسف پور گفت: در راستای نمایش پتانسیل های شهرستان محمودآباد در حوزه گل و گیاه در نظر است در نیمه دوم شهریور ماه سالجاری نمایشگاه ملّی گل و گیاه در شهرستان محمودآباد برپا شود.

وی گفت: این نمایشگاه با هدف ایجاد یک فرصت گردشگری به منظور معرفی شهرستان محمودآباد و غنی سازی اوقات فراغت شهروندان و مسافران و آشنایی آنها با انواع گل و گیاه پرورش یافته در استان مازندران و بالاخص شهرستان محمودآباد و همچنین ایجاد بستری برای تبادل زمینه های آموزش و فناوری های مرتبط در حوزه کشت و نگهداشت گل و گیاه برگزار میگردد.

فرماندار شهرستان محمودآباد با اشاره به سال اقتصاد مقاومتی گفت: کشت گل و گیاه یکی از حرفه های پرسود کشاورزی بشمار میرود که درآمدهای میلیاردی را برای بیش از80 کشور دنیا که در این حوزه فعال هستند با خود به همراه دارد.

نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد با اشاره به اینکه بیش از 78 هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان محمودآباد زیر کشت گل و گیاه رفته است گفت : بیش از 622 نفر در محمودآباد در این بخش در حال فعالیت هستند.

یحیی یوسف پور گفت: با توجه به تلاشهای صورت گرفته سال گذشته شهرستان محمودآباد در سال گذشته رتبه اول استان در حوزه تولید و عرضه گل و انواع گیاه را به خود اختصاص داده و درصدد آن هستیم محمودآباد را به عنوان پایتخت گل و گیاه شمال کشور مطرح نمائیم.

وی در خاتمه گفت: این نمایشگاه به مدت یک هفته از 21 شهریور ماه سالجاری آغاز و تا 26 شهریور ادامه خواهد داشت و در این نمایشگاه انواع گل زینی شامل گلهای زینی ، آپارتمانی و ساختمانی با مشارکت کلیه فعالان عرصه گل و گیاه در استان مازندران برپا خواهد شد.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار