اهداء یک باب منزل مسکونی جهت ارائه خدمات بهداشتی نیشابور

با اهداء یک باب منزل مسکونی به دانشکده علوم پزشکی نیشابور مردم منطقه مرتضی آباد نیشابور از خدمات پابگاه بهداشتی بهره مند می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ساختمان مسکونی متعلق به خانواده محترم دشتیانی به مساحت 250 مترمربع و در دو طبقه در خیابان میدان جهاد میلان پیمان یک جهت ارائه خدمات بهداشتی به صورت رسمی و محضری به دانشکده علوم پزشکی نیشابور هبه و انتقال یافته است .

رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور گفت: حوزه سلامت نیشابور برای رسیدن به اهداف خود و ارائه خدمات به مردم شریف این دیار به کمک خیرینی چون حاج آقا دشتیانی نیازمند است .

دکتر محسن عظیمی نژاد افزود: در دو سه سال قبل در نیشابور اقدامات خوبی در حوزه بهداشت و درمان صورت گرفته است که می توان به احداث و اهداء مجتمع بهداشتی درمانی داوودی در بلوار جمهوری اسلامی، بخش آنژیوگرافی در بیمارستان 22 بهمن و... توسط خیرین بزگوار این شهرستان اشاره کرد.

وی بیان داشت: ساختمان جدید اورژانس 22 بهمن، بلوک زایمانی و گسترش بخش NICU بیمارستان حکیم، دو درمانگاه تخصصی در خیابان ارگ جنوبی و بیمارستان حکیم به گنجایش از هردرمانگاه 25 مطب تخصصی و ... از دیگر اقداماتی است در با اعتبارات دولتی طی دو سال گذشته انجام شده است.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار