شیراز؛

بیانیه اداره ورزش و جوانان فارس به مناسبت روز قدس

اداره ورزش و جوانان استان فارس در بیانیه ای مردم را به حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در این بیانیه آمده است: روز قدس میراث گران بهای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی و نشان از عمق و دور اندیشی و هوشمندی امام خمینی (ره) است که در آن مقطع تاریخی با صراحت و قاطعیت نسخه محو اسرائیل از صفحه روزگار  را  فرا  روی جامعه بشری قرار دارد .
صهیونیست غاصب بداند ملت شریف و انقلابی ایران و سایر امت اسلامی همواره از حقوق به حق ملت فلسطین حمایت کرده و تا رسیدن به پیروزی نهایی ،  تا نابودی رژیم اشغالگر قدس و آزادی قدس شریف در کنار ملت مبارز فلسطین ایستادگی می کند .
در ادامه این بیانیه آمده است: حضور گسترده و حرکت عظیم مردمی در راهپیمایی روز قدس نشان از عزم و اراده جهان اسلام و آزادیخواهان عالم برای آزادی قدس شریف و برائت جامعه جهانی از جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در غزه و  سرزمین های اشغالی فلسطین است .
در پایان این بیانیه آمده است: جامعه ورزش و جوانان فارس و بسیج ورزشکاران استان بار دیگر ضمن محکوم کردن جنایات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی و حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس از ملت شریف ایران دعوت می کند تا با شرکت در راهپیمایی این روز تاریخی، ضمن تجدید بیعت با رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب ، خشم و نفرت خود را از جنایات صهیونیست ها به نمایش بگذارند.
انتهای پیام/ن
برچسب ها: بیانیه ، اداره ، ورزش ، فارس ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.