بجنورد؛

آغاز ثبت سفارش کتاب پایه اول ابتدایی

ثبت سفارش بسته آموزشی وکتاب پایه اول ابتدایی در سامانه در استان آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، معاون پژوهش، برنامه ریزی و منابع انسانی آموزش و پرورش استان گفت : دانش آموزانی که در سال تحصیلی 96-95 در پایه اول ابتدایی مشغول به تحصیل خواهند شد پس از ثبت نام در سامانه ستاد مدرسه ، می توانند از8 لغایت 12 تیر ماه نسبت به ثبت سفارش بسته آموزشی پایه اول ابتدایی اقدام کنند.

قنبر علی خوش آینه افزود : دانش آموزان ثبت شده در پایه های دوم تا ششم ابتدایی می توانند برای اصلاح سفارشات خود از تاریخ 20 تیر تا 12 شهریور به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه با توجه به اخرین وضعیت ثبت سفارش کتاب مقطع ابتدایی در کل استان تا 8 تیر ماه از 79 هزار634 نفر متقاضی 74 هزار754 نفر ثبت شده است که پیشرفتی معادل 94 درصد را نشان می دهد گفت : بیشترین ثبت سفارش مربوط به شهرستان های جاجرم ، اسفراین ، گرمه و بام و صفی آباد بوده که معادل 98 درصد و کمترین آمار ثبت مربوط به شهرستان فاروج با پیشرفت 91 درصد ثبت سفارش است.

خوش آینه خاطر نشان کرد :در میان این امار شهرستان های شیروان 95 درصد ، راز و جرگلان 93 درصد بجنورد و مانه و سملقان 92 درصد پیشرفت را نشان می دهد .

وی افزود :این وضعیت در مقاطع پیش دانشگاهی کند بوده به طوری که از میان 80 هزار متقاضی ، فقط 43 هزار نفر تا به این لحظه ثبت سفارش کتاب کرده که رشد 53 درصدی را نشان می دهد .

دانش آموزانی که تا کنون توسط مدیران آموزشگاه ها در سامانه ثبت نشده اند باید در فرصت احتمالی که در پایان مرداد ماه برای ثبت در سامانه از سوی وزارت داده خواهد شد ، سفارشات خود را ثبت کنند .

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.