مسکن ، معیشت، و بیماری مهم‌ترین مشکلات در طرح مفتاح‌الجنه

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اجرای طرح مفتاح‌الجنه در استان کهگیلویه و بویراحمد از بیماری، مسکن و معیشت به عنوان مهم‌ترین مشکلات مطرح شده مددجویان در طرح مفتاح‌الجنه یاد کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛فرید محبی اظهار کرد: یکی از برنامه‌های کمیته امداد مربوط به برنامه‌های مناسبتی است که در برخی از روزها و ماه‌های سال همانند ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.
 
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان گفت: طرح‌های مختلفی را در ماه مبارک رمضان برای حمایت از محرومان و مستضعفان و نیازمندان داریم.
 
این مسؤول افزود: با طرح‌هایی مانند اکرام ایتام، محسنین، مفتاح‌الجنه و شفا به یاری نیازمندان در این ماه مبارک می‌شتابیم.
 
محبی از طرح مفتاح‌الجنه به عنوان یکی از طرح‌های مهم که سالانه توسط کمیته امداد اجرا می‌شود یاد کرد و گفت: در این طرح سرکشی از خانواده نیازمندان در استان را داریم.
 
وی افزود: در قالب این طرح اقشار مختلف مردم و مسؤولان و خیرین و همچنین ادارات و دستگاه‌ها به دیدار خانواده‌های نیازمند می‌روند که در فرهنگ اسلامی کاری بزرگ و پر از اجر و ثواب است.
 
این مسؤول به تعداد بازدیدهایی که تاکنون در استان از سوی اقشار مختلف صورت گرفته اشاره کرد و گفت: تاکنون 200 مورد سرکشی در قالب طرح مفتاح‌الجنه در استان داشته‌ایم.
 
وی به عمده مشکلاتی که نیازمندان در این بازدیدها و دیدارها مطرح می‌کنند اشاره کرد و گفت: مشکلات معیشتی و همچنین مشکلات مربوط به درمان و مسکن از عمده‌ترین مشکلات خانواده‌های نیازمند بوده که در چنین برنامه‌هایی بیش از هر مورد دیگری مطرح می‌کنند.
 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.