ایلام؛

توزیع 2تن مواد غذایی بین خانواده زندانیان آبدانان

مسئول انجمن حمایت از زندانیان آبدانان گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان 2 تن انواع مواد غذایی میان خانواده های زندانیان شهر ستان توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ یاور طاهری اعلام کرد: این میزان مواد غذایی شامل قند، چای، روغن، برنج، رب گوجه، سویا، لوازم بهداشتی، مواد پروتئینی و شوینده بود که با مشارکت خیران منطقه جمع آوری و با نظارت مقامات قضایی توزیع شده است.
طاهری ارزش ریالی این مقدار مواد غذایی را 200 میلیون ریال دانست و اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ضمن پرداخت مبلغ 35 میلیون ریال وجه نقد بعنوان عیدی، سه نوبت سبد مواد غذایی به ارزش 100 میلیون ریال بین خانواده های زندانیان شهرستان توزیع شد.
وی با اشاره به مشکلات خانواده های زندانیان افزود: با هماهنگی و پیگیری رئیس دادگستری شهرستان تلاش می کنیم با احداث ساختمان اداری انجمن، زمینه ایجاد اشتغال آبرومندانه برای زندانیان با استفاده از کمک های مردمی را فراهم کنیم.
طاهری رسیدگی به امور قضایی، مشکلات مالی، امور رفاهی و فعالیت های تربیتی خانواده های زندانیان را مهمترین دستور کار انجمن حمایت از زندانیان آبدانان عنوان کرد و گفت: بزودی با برگزاری جشن گلریزان و جذب مشارکت های نقدی خیران و مردم نیکوکار زمینه آزادی تعدای از زندانیان جرایم مالی این شهرستان فراهم می شود.
 
 
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.