ساری،

جای خالی آقای گل و خمپاره چی تا امروز

تیم فوتسال شهروند ساری برای فصل 95-96 با ۱۰بازیکن قرارداد بست.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، مدیر رسانه ای تیم شهروند ساری تنها نماینده مازندران و شمال کشور در لیگ برتر فوتسال باشگاه های ایران از انعقاد قرارداد این تیم با ۱۰ بازیکن برای فصل آینده رقابت های لیگ برتر خبرداد.

مجید بابایی گفت : این تیم تاکنون با محمد طاهری، سید جواد منتظر، حمیدرضا ره انجام، سینا پرکاس،عارف عالی منش، سعید بلباسی، مراد ناظری، امیر حسین کلبادی نژاد، یاسین رضازاده و مهدی قلی زاده قرارداد بست.
باشگاه همچنین مذاکراتی را برای جذب چند بازیکن با کیفیت نیز در دستور کار قرار داد که در صورت نهایی شدن ، اسامی این بازیکنان که غیر بومی نیز هستند اعلام می شود.
تیم های فوتسال برای حضور در رقابت ها حداکثر می توانند ۱۲ بازیکن داشته باشند.
رقابت های فوتسال لیگ برتر باشگاه های ایران هفتم مردادماه امسال شروع می شود و تیم شهروند ساری نماینده مازندران در هفته نخست میزبان تیم حفاری اهواز است.
نکته جالب از لیست قرارداد تیم شهروند،به چشم نیامدن نام دو ستاره با سابقه ی ملی و نامی به نام های مرتضی عظیمایی و محمود لطفی است که عظیمایی با 260گل برای شهروند و راه ساری سابق ،نزد هواداران معروف به آقای گل است و محمود لطفی هم به عنوان دیگر کاپیتان شهروند با شوت های سنگینش لقب خمپاره چی را از هواداران هدیه گرفته است.

طبق شنیده ها هنوز تماسی از طرف مسئولان باشگاه با این دو بازیکن گرفته نشده است.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار