بندرعباس؛

یک روز با ناوشکن جماران در ماه مبارک رمضان

مهمان دریادلان ناوشکن جماران شدیم روزه دارانی که در گرما و شرجی جنوب حافظ ایران اسلامی هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس،یکی از پرسنل این ناوشکن گفت:  با اینکه ماه مبارک رمضان است و هوا خیلی گرم و طاقتش واقعا سخت است ولی امنیت کشورمان را به این سختی ها ترجیح می دهیم.
قلب ناوشکن جماران موتورخانه ، جایی که ازدحام صداهای گوش خراش و حرارت، عشق به وطن سختی ها را آسان می کند.
یکی دیگر از کارکنان بخش موتور خانه ناوشکن جماران  گفت:  با زبان روزه هم که هستیم این گرما و سختی را برای اقتدار جمهوری اسلامی ایران تحمل می کنیم .
و چه زیباست دل نوشته های پدر برای فرزند او که یکماه است فرزندش را ندیده برایش می نوسید:  دختر گلم دلم برایت خیلی تنگ شده است .
ناخدا هم با اشاره به تاثیر معنویت رمضان بر کارکنان ناوشکن جماران  گفت:  همزمانی ماموریت با ماه مبارک رمضان مناسبت های مذهبی باعث جنب و جوش مضاعفی در پرسنل می شود واحساس رضایت بیشتری از اجرای ماموریتشان می کنند.
غروب بر پهنه ی خلیج فارس سایه انداخت و موذن بانگ اذان سر داد و محافظان امنیت کشور پس از اقامه ی نماز پای سفره ی افطار نشستند.
آرامش هنگام افطار و نعمت امنیتی که مردم این آب و خاک از آن بهرهمند هستند مدیون مجاهدت های مردانی است که در شرایط سخت از یاد خدا غافل نمی شوند و با صلابت از مرزهای ایران اسلامی محافظت می کنند.
انتهای پیام /ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.