اردبیل؛

درمان بیماری‌های MS و دیابت با دارو‌های گیاهی

مدیر انجمن تغذیه ایران گفت: بسیاری از بیماری‌ها از جمله بیماری MS و دیابت با داروهای گیاهی و طبیعی در کشور درمان می‌شوند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ مریم بدرحسینی در همایش تغذیه طبیعی راهی برای سلامتی در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل اظهار داشت: یکی از اولویت‌های اساسی انجمن تغذیه ایران ارائه راهکارها و پیشنهادها به منظور درمان بسیاری از بیماری‌ها از جمله بیماری‌های MS و دیابت است که در این زمینه تاکنون بسیاری از بیماران با استفاده از میوه و داروهای طبیعی و گیاهی بهبود یافته‌اند.

وی به اشاره به اینکه هم‌اکنون انجمن تغذیه ایران به موفقیت‌های قابل توجهی در عرصه درمان و بهبود بیماری‌ها دست یافته است، افزود: بسیاری از بیماران از کشورهای مختلف برای درمان به انجمن تغذیه ایران مراجعه کرده‌اند که درمان این بیماران با موفقیت همراه بوده است.

مدیر انجمن تغذیه ایران با بیان اینکه متاسفانه بسیاری از غذاهای مصرفی در ایران با حرارت همراه می شود، گفت: این حرارت دادن مواد غذایی سبب می‌شود که ویتامین‌های مفید موجود در ماده غذایی از بین رفته و افراد را با بیماری‌های مختلف مواجه سازد.

وی تصریح کرد: استفاده از فست فود باعث بروز برخی بیماری‌ها می‌شود که نیاز است مردم از غذاهای طبیعی و سالم از جمله میوه‌جات که به طور طبیعی در دل طبیعت می روید استفاده کنند.

مدیر انجمن تغذیه ایران در ادامه اظهار کرد: در حال حاضر بیش از 40 هزار نفر عضو انجمن هستند و روز به روز بر تعداد این آمار افزوده می‌شود و افزایش مراجعات به انجمن تغذیه به دلیل بهبود سریع بیماری‌های مختلف است که امیدواریم با استفاده از غذاهای طبیعی و ترویج این فرهنگ بسیاری از بیماری‌ها در کشور کاهش یابد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.