در دیدار استاندار فارس مطرح شد

با خاطیان حادثه نی ریز و سروستان برخورد جدی خواهد شد

استاندار فارس گفت: ابعاد مختلف این حادثه در دست بررسی می باشد و اگر قصوری صورت گرفته باشد با افراد خاطی برخورد خواهد شد.

با خاطیان حادثه نی ریز و سروستان برخورد جدی خواهد شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز از شیراز به نقل از  اداره كل روابط عمومی و امور بين الملل استانداری فارس، استاندار فارس به اتفاق جانشین نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی و فرمانده ارشد نظامی استان فارس و جمعی از مسئولان استان از سربازان مصدوم حادثه غم انگیز واژگونی اتوبوس در محور نی ریز و سروستان عیادت کرد.

 سید محمد علی افشانی، در حاشیه این عیادت اظهار داشت: امروز توفیق داشتیم تا به اتفاق جمعی از مسئولان از حادثه دیدگان واژگونی دو دستگاه اتوبوس حامل سربازان ارتش عیادت داشته باشیم.

استاندار فارس افزود: خوشبختانه شاهد روحیه خوب این عزیزان بودیم و همچنین در جریان روند درمانی آنها قرار گرفتیم.

وی گفت: با توجه به اینكه مقام معظم رهبری و رئیس جمهور تاكید داشته اند كه حتما پیگیری های لازم صورت بگیرد خوشبختانه همه سربازان از نحوه درمان و رسیدگی های صورت گرفته اظهار رضایت داشتند.

مهندس افشانی ابراز داشت: در این دو حادثه 54 نفر همزمان وارد بیمارستان می شوند و از این تعداد 14 نفر به علت شدت جراحاتی كه داشته اند در بخش مراقبت های ویژه بستری می شوند و در حال حاضر همه مجروحان به جز دو نفر كه وضعیت ثابتی دارند روند بهبودی خوبی دارند و تعداد زیادی از آنها آماده ترخیص می باشند.

وی ادامه داد: همه این موارد بیانگر این است كه كادر پزشكی و پرستاری خوب فعالیت كرده اند و اگر هم مطالبی از سوی كسی مطرح می شود از سر دلسوزی می باشد و رسانه ها نباید به یك سری مسائل جزئی دامن بزنند.

استاندار فارس گفت : همه وظیفه داریم زمانی كه چنین حادثه ای پیش آمد تلاش كنیم تا درد مردم التیام پیدا كند و جامعه نیز احساس كند كه خدمتگزارانشان همه تلاش خود را به كار خواهند گرفت.

مهندس افشانی ادامه داد: من به نوبه خودم از مجموعه كادر پزشكی و درمانی تشكر می كنم چرا كه امروز رضایت را در تك تك این بیماران دیدم و با وجود زخم های عمیقی كه داشتند احساس خوشحالی می نمودند.

وی گفت: اساسا پزشكی شیراز در كشور زبانزد بوده و وضعیت پزشكی شیراز در حوزه های مختلف مطلوب می باشد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.