حاجی‌دلیگانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

دریافت‌کنندگان وام‌ها و حقوق‌های نجومی در حق نظام و مردم ظلم کردند

عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: سکوت قانون، علت ارائه برخی تسهیلات نامتعارف است.

دریافت کنندگان وام‌های نجومی در حق نظاام و مردم ظلم کردند/سکوت قانون علت ارائه برخی تسهیلات نامتعارف
حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت ‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص برخی تسهیلات نامتعارف ارائه شده به مدیران متخلف دولتی گفت: سکوت قانون در این خصوص و منع نکردن افراد از چنین فعالیت‌هایی باعث به وجود آمدن سوء‌استفاده‌های مختلف شده است.

وی افزود: این موضوع باعث شده است حتی در برخی موارد که قانون به طور ضمنی به جرم چنین افرادی اشاره می‌کند، اشخاصی که در سمت‌های بالای مدیریتی هستند، به راحتی بتوانند این قوانین را دور بزنند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: افرادی که چنین دریافتی‌هایی داشتند بدانند که حقوق‌های آن‌ها جنبه حرام دارد و آن‌ها ظلمی مضاعف به نظام اسلامی و مردم کرده‌اند.

وی تصریح کرد: امروزه مردم برای دریافت حتی یک میلیون تومان وام از بانک‌ها دچار مشکل هستنند و بانک‌ها دائما می‌گویند توان پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه را ندارند.

حاجی دلیگانی گفت: باید یک کمیته کارشناسی توسط دولت با حضور نمایندگان دستگاه‌هایی چون سازمان مدیریت و دستگاه‌های نظارتی تشکیل شود تا یک بررسی فوری در تمام وزارتخانه‌ها صورت گیرد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار داشت: مهم نیست که چنین پرداخت‌هایی در چه زمانی رخ داده است و عمل کردن بر خلاف قانون در هر زمانی که اتفاق افتاده باشد باید مورد پیگیری قرار گیرد. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار