آبادان؛

حضورفعال مردم ومسئولان آبادان در لیالی قدر و روز قدس

حضور فعال مسئولان دستگاههای اجرایی و مردم در آئین های راهپیمایی روز قدس و نماز عید فطر و حتی لیالی قدر لازم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛ امام جمعه آبادان در جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز قدس و نماز عید فطرگفت: بین ادعا و عمل کافی فاصله ها زیاد است، امام علی(ع) هم در زندگی فردی، سیاسی و معنوی اش و هم در دفاع از آرمانها و مکتب اسلام و وفاداری از پیامبرش به عنوان یک الگو و سرآمد است، هیچگاه چیزی را نگفته مگر آنکه خود عامل بوده باشد.

حجت الاسلام علی ابراهیمی پور با تقدیر از فعالیت مستمر و شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان نیروی اطلاعات که در روزهای اخیر موفق به شناسایی و سرکوب کردن تعدادی از تروریست ها که قصد ایجاد ناامنی و مشکل در داخل کشور داشتند، افزود: از یک سو به یمن تلاشهای این عزیزان و از سوی دیگر با مجاهدتهای مدافعان حرم در خارج از مرزهای کشورمان، ملت ایران روزگار خود را در آرامش کامل سپری می کنند.

وی با اشاره به در پیش بودن مراسم راهپیمایی روز قدس و نماز عید فطر و دعوت از مردم برای حضور پرشور در آین آئین ها گفت: با توجه به عزم، اراده و همت وصف ناپذیر مردم خوشبختانه آنان همیشه و در تمامی صحنه ها از مسئولان پیشی گرفته اند و از این بابت قدردان آنها هستیم.

امام جمعه آبادان افزود: درغفلت جهان اسلام امام راحل آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به نام روز قدس نامگذاری کردند تا هیچگاه «قدس شریف» به دست فراموشی سپرده نشود.

 ابراهیمی پور با تاکید بر حضور فعال مسئولان دستگاههای اجرایی و کارکنان آنها و مردم در آئین های راهپیمایی روز قدس و نماز عید فطر و حتی لیالی قدر گفت: زیبایی نماز عید فطر آن نیست که هر کسی در حسینه اش را باز کند و مردم به صورت پراکنده در گوشه و کنار شهر به خواندن نماز عید فطر بپردازند، این اجتماع بزرگ و گسترده مردم در نماز عید فطر است که قدرت اسلام و نظام اسلامی را به رخ جهانیان می کشد.

در پایان این نشست علاوه بر تعیین وظایف هر یک از دستگاههای اجرایی و تاکید بر انجام صحیح و مناسب وظایف محوله، زمان، مسیر و محل برگزاری آئین های راهپیمایی روز قدس و نماز عید فطر تعیین و اعلام شد.

بر این اساس راهپیمایی روز قدس، جمعه ۱۱ تیرماه جاری از ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه از مقابل مسجد امیرالمومنین(ع) واقع در خیابان یک احمدآباد تا مصلی نماز جمعه و نماز عید فطر نیز از ساعت هفت صبح چهارشنبه ۱۶ تیرماه جاری در محل بلوار دهداری مقابل استادیوم تختی آبادان برگزار می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.