رازقیان:

چهار سال آینده باید یکی از قدرت های اسلالوم در دنیا باشیم

ملی پوش اسلالوم قایقرانی گفت:رکورد و پیشرفت محسوسی در مسابقات کاپ جهانی فرانسه حاصل شد اما کار ما برای چهار سال آینده سخت تر شد زیرا باید یکی از قدرت های اسلالوم شویم.

رکسانا رازقیان در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد:مسابقات در پیست محل تمرینات برگزار شد ،به خاطر اینکه آخرین مسابقه پیش از المپیک محسوب می شد پاروزنان زیادی از کشورهای مختلف در این مسابقه شرکت کرده بودند به خصوص از اروپا بیشترین شرکت کننده حضور پیدا کرده بود.

وی افزود:نتیجه ای که کسب کردم قابل قبول بود و رکوردم ارتقا پیدا کرد اما این مسابقه برای من تفاوتش در این بود که همه به خاطر نتیجه بهتر و پیشرفت محسوسی که داشتم تبریک می گفتند. با توجه به اینکه زمان کمی برای موفقیت در این مسابقات داشتم.

رازقیان در ادامه بیان کرد:البته این اتفاق کار ما را سخت تر کرد زیرا چهار سال آینده باید یکی از قدرت های اسلالوم در دنیا باشیم و همه امید زیادی به این مسئله دارند.

ملی پوش اسلالوم قایقرانی: هر ساله 6 کاپ جهانی برای رشته اسلالوم برگزار می شود و مسابقات فرانسه سومین کاپ جهانی بود که در آن شرکت کردم.مسابقات کاپ چهار در شهر چک و پنجمین کاپ در شهر پراگ است که مهرماه برگزار می شود اما حضور ما بستگی به تصمیم گیری فدراسیون دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار