یواخیم لوو:برای بازی با اسلواکی کاملا آماده ایم

سرمربی تیم ملی آلمان در آستانه دیدار تیمش با اسلواکی گفت با توجه به شکست در دیدار دوستانه مقابل این تیم ،برای این مسابقه تیمش کاملا آماده است.

یواخیم لوو:برای بازی با اسلواکی کاملا آماده ایمبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،یواخیم لو که تیمش قبل از یورو در دیداری دوستانه مغلوب اسلواکی شد اعلام کرده است که آلمان برای این چالش آماده است.

قهرمان جهان، که پیش از یورو 2016  در دیداری دوستانه در آگسبورگ مه 3-1 مقابل اسلواکی شکست خورد ، بار دیگر و این بار در مرحله حذفی یور امروز باید مقابل این تیم قرار بگیرد.

یواخیم لوو  اذعان می کند که شکست در آن دیدار دوستانه  یک "بیدارباش" در آستانه رقابت های یورو بود و تیمش از آن شکست درس های لازم را آموخته است.
او عنوان کرد: آنها ما را به چالش خواهند کشید. در پایان ماه مه با شکست 3-1 زنگ" بیدار باش" برای ما به صدا درآمد. اسلواک ها از نظردفاعی خوب کار خواهند کرد و تمام فضاها را خواهند بست. ما فرصت گلزنی زیادی به دست نخواهیم آورد.

من در فکر این هستم که آیا یک یا دو تغییر ایجاد کنم یا نه. کیفیت ضد حملات اسلواک ها مشابه لهستان است.از نظر من اسلواکی یکی از شگفتی های دور اول مسابقات است.

سرمربی آلمان ادامه داد: آنها روسیه را شکست دادند، با بدشانسی برابر ولزباختند و در برابر انگلستان بازی را مساوی کردند. در ماه مه برابر ما آنها بازی بسیار خوبی انجام دادند، سریع، جسورانه و از لحاظ فنی ماهرانه بود. آنها در دفاع بازیکنان با تجربه ای دارند اما ما راه هایی پیدا خواهیم کرد که بهتر از انگلستان باشیم. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار