اهواز؛

بررسی راهكارهای توسعه بهره وری در تعاونی های خوزستان

مديركل تعاون، كار و رفاه اجتماعی خوزستان همايش ملی بررسی راهكارهای توسعه و افزايش بهره وری در تعاونی های استان در ۲۳ تيرماه جاری در اهواز برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، هوشمند صفائی گفت: اين اداره كل با همكاری  موسسه عالی سيمای دانش "همايش ملی بررسی راهكارهای توسعه و افزايش بهره وری در تعاوني های استان " را در 8 محور در كلانشهر اهواز برگزار می نماید.

وی راهكارهای ارتقای بهره وری در تعاونی های استان را در محورهای- تعاون و اقتصاد مقاومتی- تعاونی های مرزی و تاثير آن ها در اقتصاد و فرهنگ- توانمند سازی مديريت تعاونی و بهره وری- نقش تعاون در مشاركت بانوان- تعاون، كارآفرينی، اشتغال و توسعه- راهكارهای ارتباط بخش تعاونی با دانشگاه و راهكارهای افزايش صادرات در تعاونی ها اعلام كرد.

صفائی  حاميان برگزاری همايش را دانشگاه های آزاد اسلامی واحد خوزستان، واحد يادگار امام، واحد شوشتر، واحد دزفول و انديمشک، دانشگاه پيام نور استان و دانشگاه جامع علمی كاربردی استان اردبيل اعلام كرد و اذعان داشت: در اين همايش از آثار محققان در دوم بخش سخنرانی و پوستر تجليل می گردد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.