سردار رمضان شریف:

داعش و جبهه‌النصره برای امنیت اسرائیل ایجاد شده‌اند

رئیس ستاد انتفاضه و قدس گفت: داعش و جبهه‌النصره برگ برنده غربی‌ها برای ایجاد حاشیه امن اسرائیل است.

امام خمینی (ره) با مطرح کردن روز قدس اساسی‌ترین استراتژی اسرائیل را به چالش کشیدند
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان رمضان شریف رییس ستاد انتفاضه و قدس در نشست مطبوعاتی که در خبر گزاری قدسنا برگزارشد با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی گفتمان جدیدی را در منطقه ایجاد کرد ، عنوان داشت : حضرت امام خمینی(ره) با شناختی که از رژیم صهیونیستی و همپیمانانش داشتند ؛ روز جهانی قدس را مطرح کردند و اساسی ترین استراتژی اسرائیل را به چالش کشیدند.

 وی افزود: هر ساله در روز جهانی قدس جنایات اسرائیل مرور می‌شود تا اقدامات اسرائیل فراموش نشود .  

 رئیس ستاد انتفاضه و قدس با بیان اینکه ۱۵۰  مقاله و خبر درباره فلسطین بود ، گفت : جمهوری اسلامی به فلسطینی ها برای مبارزه با اسرائیل کمک کرده  و نگاه کاسبکارانه به موضوع فلسطین ندارد .

سردار رمضان شریف با اشاره به اینکه در جنگ غزه حماس و جهاد اسلامی درگیری‌هایی داشتند و بر دشمن صهیونیستی پیروز شدند عنوان داشت: در سالهای گذشته به دلیل درگیری حزب‌الله و ارتش رژیم صهیونیستی با یکدیگر آزادسازی قدس و مسئله بیت‌المقدس به عنوان یک مطالبه جدی مطرح گردید.

وی با اشاره به اینکه پس از شکست اسرائیل در جنگ غزه حامیان رژیم صهیونیستی آن را دلداری می‌دادند که برگ برنده‌هایی را در اختیار اسرائیل می‌گذارند تصریح کرد: داعش و جبهه‌النصره برگ برنده غربی‌ها برای ایجاد حاشیه امن برای اسرائیل است و امید است که این دشمن‌های جدید شکست بخورند.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس با تأکید براینکه نوع مبارزه جدید فلسطینی‌ها بسیار معنادار است تصریح کرد: آنها تلاش می‌کنند با خلاقیت خود رژیم صهیونیستی را با چالش مواجه کنند و تحولات اخیر نشان می‌دهد که پیروزی با مقاومت خواهد بود.

وی افزود: امیدواریم روز جهانی قدس امسال فضای حمایت گونه‌ای را از فلسطین داشته باشد و علیرغم حمایت برخی کشورهای عربی از اسرائیل این روز مهم با شکوه برگزار شود.

رمضان شریف با اشاره به اینکه به دلیل درگیری‌های جغرافیای جهان اسلام امپراطوری رسانه‌ای صهیونیست‌ها سعی کرده دشمن جدیدی را به جای اسرائیل معرفی کند خاطر نشان کرد: امیدواریم همانطور که در عملیات آزادسازی بیت‌المقدس خرمشهر بدون مذاکره و دیپلماسی از دست دشمن پس گرفته شد آزادسازی قدس شریف نیز به زودی محقق شود. 

رمضان شریف با اشاره به اینکه قدس و راهپیمایی این روز یک اصول ثابتی دارد گفت: پیامی که باید در این راهپیمایی ارسال شود این است که کشورهای اسلامی دشمن مشترک دارند و گروهک‌هایی هستند که به مشروعیت اسرائیل کمک می‌کنند.

وی افزود: باید کشورهایی  را که برای برقراری رابطه با اسرائیل از یکدیگر سبقت می‌گیرند به چالش بکشیم و اسرائیل را زیر سوال ببریم.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار