حضور 17 شرکت دانش بنیان در نمایشگاه نفت و گاز ابوظبی

قاسمی مدیر کریدور خدمات صادرات محصولات دانش‌بنیان، معاونت علمی و فناوری گفت: 17 شرکت دانش بنیان با حمایت معاونت علمی در نمایشگاه نفت و گاز ابوظبی حضور می یابند

حسن قاسمی مدیر کریدور خدمات صادرات محصولات دانش‌بنیان، معاونت علمی و فناوری در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به حمایت معاونت از تجهیزات حوزه نفت و گاز اظهار داشت: این حمایت به صورت های مختلف مادی و نمایشگاهی و حتی پروژه ای بوده و معاونت از حضور این شرکت های دانش بنیان در، کریدور صادرات و پاویون محصولات دانش‌بنیان حمایت می کند.

وی ادامه داد: قرار است نمایشگاهی با بیش از 1800 شرکت در  ابوظبی و بصره عراق در حوزه نفت و گاز برگزار شود و معاونت علمی جهت برپایی پاویونی از دستاوردهای شرکت های دانش بنیان در این حوزه حمایت کافی را می برد.

قاسمی یاد آور شد: 30 درصد هزینه‌های فوق بعلاوه 100 درصد هزینه‌های رفت و آمد و اسکان باید توسط خود شرکت‌ها تأمین شود که همگی بر مبنای هماهنگی‌های صورت گرفته با نمایشگاه توسط کریدور صادرات، فضایی در حدود 70 متر توسط کریدور جهت برپایی پاویون در نظر گرفته شده است.

وی عنوان کرد: این فضا قرار است به حدود 7 شرکت دانش بنیان اختصاص یابد که این شرایط  در خصوص نمایشگاه نفت و گاز بصره نیز برنامه کریدور صادرات بر اساس منابع موجود و تعداد شرکت ها برنامه ریزی شده است.

مدیر کریدور خدمات صادرات محصولات دانش‌بنیان، معاونت علمی و فناور تاکید کرد: تا کنون 17 شرکت دانش بنیان به منظور حضور در نمایشگاه و پاویون اعلام آمادگی کردنه اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار