انگلیسی‌ها؛

پشیمان شدیم؛ انتخابات را تکرار کنید

مردم انگلیس پس از برگزاری انتخابات و جدا شدن انگلیس از اتحادیه اروپا ظاهراً پشیمان شده و خواستار تکرار انتخابات هستند.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ 52% از انگلیسی‌ها روز پنچشنبه با شرکت در انتخابات به جدا شدن کشورشان از اتحادیۀ اروپا رأی دادند. اما با گذشت سه روز از مشخص شدن نتیجه، زمزمه‌هایی از پشیمانی آنها به گوش می‌رسد، به‌طوری که برخی گروه‌ها به جمع‌آوری امضا روی آورده‌اند.

آنها در پایگاه‌های اینترنتی طومارهایی تشکیل داده و از مردم می‌خواهند با امضای آن امکان برگزاری مجدد انتخابات را فراهم کنند. همانگونه که در تصویر زیر می‌بینید تعداد امضاها از مرز دو میلیون گذشته است.

تعداد امضاها از مرز دو و نیم میلیون گذشت



ظاهراً انگلیسی‌ها تازه فهمیده‌اند که به چه چیزی رأی داده‌اند چون پنجشنبه شب بلافاصله پس از پایان انتخابات، موتور جستجوگر گوگل پر شد از سؤالاتی که برای آنها ایجاد شده بود. طبق گزارش گوگل ترند بیشترین سوالی که انگلیسی‌ها پس از پایان انتخابات پرسیده بودند این بود که "اتحادیۀ اروپا چیست؟" یا "با خروج از اتحادیۀ اروپا چه اتفاقی می‌افتد؟".

 
تعداد امضاها از مرز دو و نیم میلیون گذشت

ظاهراً مقامات انگلستان موضوع را برای شهروندانشان شفاف نکرده بودند و آنها بدون اطلاع و آگاهی نسبی درخصوص اتحادیۀ اروپا و تبعات خروج از آن به پای صندوق‌های رأی رفتند. باید منتظر بود و دید آیا انتخابات مجدداً برگزار می‌شود؟


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار