تورنمنت پیش پارالمپیکی ترکیه؛

آقا کوچکی: کانادا در تورنمنت ترکیه حضور ندارد

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر گفت: تیم ملی کانادا از حضور در تورنمنت بین المللی ترکیه انصراف داد و این مسابقات با سه تیم برگزار می شود.

آقا کوچکی: کانادا در تورنمنت ترکیه حضور نداردعباس آقاکوچکی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: تیم ملی کانادا از حضور در تورنمنت بین المللی ترکیه انصراف داد و مطابق با جلسه ای که با مسئولان برگزاری و سرمربی تیم های دیگر داشتیم قرار شد این رقابت ها بین سه تیم ایران،هلند و ترکیه پیگیری شود.

وی ادامه داد: بر این اساس تیم ملی کشورمان 6 بازی شامل سه دیدار با تیم ملی هلند و 3 بازی با تیم ملی ترکیه برگزار می کند تا آمادگی خود را مورد ارزیابی قرار دهد.

آقاکوچکی افزود: تیم ملی کانادابه علت همزمانی این تورنمنت با مسابقات کشور انگلیس، از رقابت های ترکیه انصراف داد و در نهایت ارزیابی ما از کانادا به آنالیز فیلم بازی های این تیم ختم می شود.

وی در خصوص تمرینات تیم ملی در ترکیه عنوان کرد: تیم ملی در هر روز هم تمرین و هم مسابقه دارد و اولین تمرینات تیم ملی روز گذشته از ساعت 19 تا 21 انجام شد و بسیار رضایت بخش بود.امروز هم تمرینات برگزار می شود و از ساعت 15:30 در مراسم افتتاحیه حاضر می شویم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر در پایان خاطرنشان کرد: تیم ملی فردا ساعت 11 صبح به مصاف تیم ملی هلند می رود و ساعت 6 عصر نیز دومین دیدار خود را مقابل تیم ملی ترکیه برگزار می کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.