بازیگر سریال «پادری» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

لایه‌های آموزنده «پادری»، مخاطب را جذب کرده است

قصه سریال «پادری»، نکات آموزنده‌ و فضای کمدی این مجموعه، باعث رضایت مخاطب از این کار شده است.

ابراهیم آبادی بازیگر مجموعه تلوزیونی «پادری» که این روزها از شبکه یک سیما پخش می‌شود، در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به بازخوردهای مردم نسبت به این سریال اظهار داشت: چند وقت پیش به یکی از شهرستانها رفته بودم و مردم با دیدن ما نسبت به این سریال واکنش‌های خوبی نشان دادند و از قصه و فضای طنز این مجموعه تعریف کردند. البته من انتظار چنین بازخوردهای خوبی را از مخاطبان نداشتم اما مثل اینکه مردم از این سریال رضایت داشتند.

وی ادامه داد: شاید لایه‌های آموزنده این مجموعه تلوزیونی باعث رضایت مردم شده؛ چرا که به نظر من این فیلم می‌خواهد انسانی را نشان دهد که در برابر سختی‌ها مقاومت می‌کند و به نتیجه می‌رسد اما در مقابلش انسانی قرار دارد که راه را اشتباه می‌رود و بدون اینکه به پشت سرش نگاهی داشته باشد، جلو می‌رود  و در نهایت به تباهی کشانده می شود.

آبادی در ادامه با اشاره به اجرای تئاتری با عنوان «غصه‌ها قصه شدند»، بیان کرد: قرار است نمایش را با همین عنوان اجرا کنم و مرداد و تیرماه تمرین می‌کنیم و  شهریور ماه  هم به دنبال سالن اجرایی خواهم رفت.

وی درباره داستان نمایش گفت: نمایشنامه در مورد پدر و مادری است که سالها با یک قاب عکس که عکسی در آن نیست، هر روز برای بچه‌هایشان تولد می‌گیرند و این در حالی است که بچه ای در کار نیست و رویایی دارند که در ذهن خودشان پرورش دادند.



انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۷ ۰۶ تير ۱۳۹۵
این سریال از شبکه یک پخش میشه نه سه