ساری،

ظرفیت بیمه 500 هزارنفر از روستاییان مازندران

صندوق بیمه روستایی و عشایری مازندران ظفیت بیمه کردن 500 هزار نفر را دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، مدیرعامل صندوق بیمه روستایی و عشایری مازندران در جلسه رسیدگی به وضعیت بیمه روستایی و عشایری شهرستان آمل گفت:این صندوق ظرفیت بیمه 500 هزار روستایی و عشایر مازندران را دارد اما تاکنون 62 هزار نفر بیمه شدند.

علی قمی اویلی افزود: با ایجاد ستادی برای بیمه روستایی و عشایری و با همکاری بخشداری‌ها و شوراهای اسلامی روستاها در آینده این میزان افزایش خواهد یافت.

وی با بیان اینکه تمام تلاش این صندوق ارتقای دانش کارگزاران بیمه روستایی و عشایر، افزایش صد‌در‌صدی بیمه روستایی و افزایش ضریب نفوذ بیمه در استان است، گفت: برای رسیدن به این هدف مقرر شد هر دهیار 50 نفر را برای بیمه معرفی کند.

مدیرعامل صندوق بیمه روستایی و عشایری مازندران افزود: با هماهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی استان، بیمه روستائیان و عشایر به صورت انفرادی در دستور کار است.

قمی با بیان اینکه کارگزاری ‌های بیمه روستایی و عشایر مازندران به بخش خصوصی واگذار می‌شود، افزود: در سطح مازندران 242 کارگزار بیمه شده مشغول فعالیت هستند که برای تحقق برنامه های بیمه نتوانستند به خوبی گام بردارند.

وی گفت: افراد با مدرک کارشناسی علوم اجتماعی، کشاورزی، مدیریت و حسابداری یا 5 سال سابقه فعالیت در بخش بیمه با هماهنگی فرمانداران می‌توانند از طرح کارگزاری بیمه خصوصی بهره مند شوند.

مدیرعامل صندوق بیمه روستایی و عشایری مازندران یکی ازبرنامه های استراتژیکی مازندران در سال 95 را افزایش 100 درصدی بیمه اعلام کردو افزود: به هر مقداری که در مازندران داوطلب برای بیمه شده باشند دولت دو برابرش را پرداخت می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.