اهواز؛

توهین آل خلیفه به روحانیت

توهین و جسارت اخیر رژیم آل خلیفه به ساحت روحانیت برای ملت ایران به ویژه مردم خوزستان قابل تحمل نیست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: توهین و جسارت اخیر رژیم آل خلیفه به ساحت روحانیت برای ملت ایران به ویژه مردم خوزستان قابل تحمل نیست.

آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری اظهار کرد: شب های قدر و شب شهادت و ضربت خوردن امام علی (ع) را در پیش رو داریم و لازم است ضمن تسلیت شهادت امیرالمومنین(ع)، همه مردم مومن خوزستان را به حضور باشکوه در مراسم شب های قدر و بهره مندی از فضائل این شب ها دعوت کنم.

امام جمعه اهواز به واقعه هفتم تیرماه و شهادت شهید بهشتی و یارانش به دست منافقان در انفجاری ناجوانمردانه اشاره کرد و گفت: متاسفانه ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز همیشه از تروریسم، زخم های عمیقی خورده است و نمونه آن همین واقعه هفتم تیرماه است که مومن ترین افراد این نظام به دست منافقان به خاک و خون کشیده شدند. واقعه هفتم تیر فرصتی مناسب است که صدای مظلومیت ملت ایران را همه دنیا ببینند و گوش کنند چرا که در کشور ۱۷ هزار شهید ترور داریم.

وی ادامه داد: استکبار جهانی به رهبری آمریکا مبلغی از پول های ملت ایران را در کمال تعجب به این و آن می بخشد و می گوید که اینها بابت آسیب دیدگان در انفجاری در لبنان است ولی ما از این مدعیان حقوق بشر سئوال می کنیم چه کسی حق و حقوق خانواده های این ۱۷ هزار شهید بی گناه را می دهد؟

آیت الله جزایری همچنین به جنایت های رژیم آل خلیفه در بحرین در حق ملت این کشور و گستاخی اخیر به ساحت روحانیت شیعه این کشور اشاره کرد و افزود: این اهانت به روحانی بحرینی «شیخ عیسی قاسم» قابل تحمل نیست. متاسفانه این توهین ها و جنایت ها با حمایت های رژیم آل سعود صورت می گیرد و آل خلیفه اراده ای از خود ندارد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان افزود: جسارت های اخیر آل خلیفه به ساحت روحانیت یک پیام برای دنیا دارد و آن این است که تصمیم گیران اصلی در این کشور، آل سعود و عوامل داعش هستند چرا که این روزها آل سعود منشا فتنه برای تمام جهان اسلام شده است.

وی بیان کرد:  توهین اخیر رژیم آل خلیفه به روحانیت برای ملت ایران به ویژه مردم خوزستان قابل تحمل نیست. ضمن اینکه پیام سردار قاسم سلیمانی در این بین خطاب به آل خلفه بسیار موثر واقع شده است و ما بابت این پیام از این سردار تشکر می کنیم.

امام جمعه اهواز بیان کرد: سردار سلیمانی هیچگاه در مسائل اینچنینی دخالت رسمی نکرده ولی به نظر می رسد سلب تابعیت شیح عیسی قاسم برای این سردار هم قابل تحمل نبوده و وی بابت این رفتار احساس خطر کرده است.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی طاهری
۱۹:۵۹ ۱۴ تير ۱۳۹۸
درود بر سردار سلیمانی سردار عشق