آبادان؛

تبعیت از ولایت فقیه وصیت مدافعان حرم

تبعیت از ولایت فقیه وصیت و درخواست مدافعان حرم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر گفت: تبعیت از ولایت فقیه وصیت و درخواست مدافعان حرم است و ما باید بر همین اساس گام برداریم.

مجید حسین‌زاده افزود: خانواده برای ما بسیار مهم و رکنی انکار‌ناپذیر است که نقش اساسی و عمده‌ای در جامعه دارد.

وی گفت: پشتیبانی و کمک خانواده فرماندهان سبب می‌شود که تمام کارها خوب و کامل انجام شود و اگر این حمایت و پشتیبانی از سوی خانواده‌ها نبود، کارها به سرانجام نمی‌رسید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خرمشهر افزود: اگر حماسه و فداکاری شهیدان مدافع حرم نبود اکنون جنگ در کشور ما بود و این حماسه‌ها است که جنگ را به بیرون از مرزهای فرستاده است.

حسین‌زاده گفت: بعضی‌ها اذعان می‌کردند که نسل سوم و چهارم انقلاب از شهیدان و مردان انقلابی فاصله گرفته‌اند اما این حماسه و فداکاری‌ها خلاف این نظر را ثابت کرد و باید گفت که اگر این حماسه‌های نسل سوم و چهارمی بیشتر نباشد، کمتر نیست.

وی افزود: یکی از پیام و وصیت‌های مدافعان حرم این است که باید تابع و رهرو راه شهیدان باشیم، براساس آنها گام برداریم و عمل کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خرمشهر گفت: تبعیت از ولایت فقیه دومین خواسته و درخواست مدافعان حرم است و ما باید در اعمال و کارهای خود رضایت ولایت فقیه را مدنظر داشته باشیم و براساس آن عمل کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.