وکاتیو: اتحادیه اروپا نابود شد/ داعش رأی مثبت انگلیسی‌ها را به برکسیت جشن گرفته است

یک وبسایت تحلیلی آمریکایی در گزارشی نوشت خروج انگلیس از اتحادیه اروپا باعث تقویت گروه تروریستی داعش خواهد شد.

وکاتیو: اتحادیه اروپا نابود شد/ داعش رأی مثبت انگلیسی‌ها را به برکسیت جشن گرفته استبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ وب‌سایت تحلیلی-آمریکایی «وکاتیو» با انتشار گزارشی نوشت: مردم انگلیس در همه‌پرسی روز گذشته (پنج‌شنبه) و در حرکتی غیرقابل باور [که اروپا را در بهت و شوک فرو برده است]، به خروج کشورشان از اتحادیه اروپا رأی مثبت دادند. «دیوید کامرون،» نخست‌وزیر انگلیس پس از مشخص شدن نتایج این نظرسنجی از سمت خود استعفا داد. 

در ادامه گزارش آمده است: طرفداران گروه تروریستی داعش در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های آنلاین این رویداد را جشن گرفته‌اند. نگارنده این گزارش در ادامه در جملاتی مغرضانه و جهت‌دار با نسبت دادن تروریست‌های داعش به مسلمانان جهان مدعی شده است: در زمانی که مسلمانان تحت لوای [داعش] با هم متحد می‌شوند، اروپا تصمیم به جدایی گرفته است. 

در ادامه گزارش آمده است یکی از طرفداران داعش در صفحه توئیتر خود نوشت: «ظهور داعش باعث غرق شدن انگلیس و فروپاشی اتحادیه اروپا شد.» 

ده‌ها هوادار گروه تروریستی داعش اخبار سقوط بازارهای سهام اروپا را در شبکه‌های اجتماعی به اطلاع یکدیگر می‌رسانند. به عقیده آن‌ها خروج انگلیس از اتحادیه اروپا باعث تقویت مواضع داعش خواهد شد.   

یکی دیگر از طرفداران داعش نیز جنگ علیه این گروه تروریستی را عامل بوجود آمدن بحران مهاجرت در اروپا و خروج انگلیس از اتحادیه اروپا خوانده است. در یکی دیگر از نظرات هواداران این گروه ترویستی آمده است بزودی دیگر کشورهای عضو اتحادیه اروپا نیز از انگلیس پیروی کرده و از اتحادیه اروپا را ترک خواهند کرد. 



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار