تجمع عده‌ای معلوم الحال با کف و سوت به بهانه حمایت از سربازان جان باخته + فیلم

به دنبال یک دعوت مجازی، افرادی در تهران و برخی شهرهای کشور به منظور همدردی با خانواده‌های سربازان جان‌باخته در حادثه تصادف نی ریز تجمع کردند.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ به دنبال یک دعوت مجازی، افرادی در تهران و برخی شهرهای کشور به منظور انچه همدردی با خانواده های سربازان جانباخته در حادثه تصادف نی ریز نامیده می شد، تجمع کردند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۰۵ تير ۱۳۹۵
معلوم حال و خوب اومدین

ایول
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۵ ۰۵ تير ۱۳۹۵
همه ما از این اتفاق متاسفیم !
اما این دلیل نمیشه که ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۰۵ تير ۱۳۹۵
آقا فقط فرض کنیم که برای احترام به سربازا و همدردی کردن با خانواده هاشون اومدن این کار رو کردم (فقط فرض کنیم)
سوال من اینه : یعنی شهدای قواص ارزششون کمتر از این سربازهای بنده گان خدا بود
اگر قراره احترام بزارید چرا به شهدای قواص احترام نزاشتید؟!
چرا برای شهدای قواص شمع روشن نکردید؟!
هرچند شهدای قواص نیازی به این طور مسخره بازیا ندارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۰۵ تير ۱۳۹۵
سلام خدمت تمامی دوستان من خودم به شخصه از این کانال های تلگرامی و اینستاگرام و ... به علت استفاده های نا معقولی که ازشون میشه خوشم نمیاد و این دوستان هم تا چیزی میشه سریع احساساتی میشن و کار های عجیب و غریب ازشون سر می زنه ولی دوستان ما یه ملت هستیم همه ایرانی هستیم نباید از هر حرکتی که خارج عرف جامعه هست با فتنه و فتنه گر یاد کنیم چون با این کارمون تفرقه و شکاف توی جامعه روز به روز بیشتر میشه این همون چیزیه که دشمن می خواد من نظرها رو که خوندم اکثرا با لفظی تند و توهین آمیز از اینها یاد کرده بودند در هر صورت تعدادی از جوانان عزیز سربازمون پرپر شدن یه عده به اشتباه احساساتشون رو بیان می کنند ما با زبان نرم و برادری باهاشون برخورد کنیم نه با توهین و فتنه گر و ... مطمئن باشیم با این نوع برخورد نه تنها اونها به اشتباهشون پی نمی برن بلکه به دید دشمن به بقیه نگاه می کنن این یعنی کینه درونی که داخل یه جامعه به وجود میاد یاد بگیریم با زبانی نرم تر و برادرانه تر با مشکلات برخورد کنیم همون کاری که پیامبر (ص) انجام می دادند.
صلوات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۰ ۰۵ تير ۱۳۹۵
ما مردم کردستان هم ازفوت هم وطنان سرباز متأسف هستیم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۵ ۰۵ تير ۱۳۹۵
بابا يادتون رفته كه ماايراني هستيم وخون حسين دررگ ماست وجوانهاي ما به خاطر حفظ آب وخاك وناموس وفرهنگ ما جونشون را ازدست دادند اي مسئولين وظابطين مقرات وقانون وسربازان امام زمان چرا ساكتيد ودرمقابل اين بي عفتي ها ونابهنجاريها آنهم درشب قدر اقدامي نمي كنيد مگه اينجا لوس آنجلس است يا دوبي به هوش وبفكر باشيد اينجا ايران اسلامي است نه سواحل آنتاليا واوباشگري درحاشيه دفاع ازحقوق افراد يعني چه كجاييد؟؟؟؟؟؟ بي خيال نباشيد وپيگيري نماييد حداقل خون شهيد همته ها وچرانها درشما باشد ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۲۷ ۰۵ تير ۱۳۹۵
بزرگداشت سربازان وطن کار بدی نیست به شرط انکه باطن کار چیز دیگری نباشه .تو فیلم یک بنده ی خدایی می گه با یک صلوات بدرقشون کنید یه خانومی در جواب می گه اقا صلوات چیه دست بزنید.
خیلی ها با نیت خوب می ایند منتها دقت شود عده ای هم از باقی مانده های فتنه ی سبز هستند که می ایند تا چهره ی الوده ی خودشان را در نگاه مردم ایران پاک نشان بدهند یعنی ما که الان برای سرباز وطن می اییم شمع روشن می کنیم اگر فردا هم برای فتنه گری شمع روشن کردیم ان فتنه گر مانند سرباز وطن است البته که زهی خیال باطل.
تو الودگی شما همین بس که برای بزرگداشت سرباز وطن می ایید و می خواید اون را با دست زدن بدرقه کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۹ ۰۵ تير ۱۳۹۵
خدا لعنت كند. دشمنان اسلام را مر بر ضد ولايت فقيه مرگ بر منافق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۸ ۰۴ تير ۱۳۹۵
جای تاسف داردکه دراولین شب ازشبهای قدر این اتفاق باعث ازدگی دل مردم ایران اسلامی شود.
آخرین اخبار