شنیده‌های نقل و انتقلات آدینه

بازار نقل و نقل و انتقالات در روز جمعه بسیار پر تب و تاب بود.

شنیده‌های نقل و انتقلات آدینهبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان، با وجود اینکه تیم‌های لیگ برتری اکثر بازیکنان مورد نظرشان را برای فصل بعد جذب کرده اند اما هنوز بازار نقل وانتقالات لیگ برتر داغ است و تیم‌های مختلف لیگ برتری در حال مذاکره با بازیکنان مورد نظرشان هستند تا حضور قدرتمند در لیگ شانزدهم داشته باشند. در این گزارش به بررسی اخبار و شایعات نقل انتقالات چتد روز گذشته می پردازیم

روح الله سیف اللهی با امضا قراردادی امروز به عضویت تیم مشهد درآمد، باشگاه فوتبال مشهد امروز پرکار بود و علاوه بر جذب مهاجم استقلال میلاد شکر زاده و اصغر جعفری را نیز جذب کرد.

ایوب کلانتری هافبک فصل گذشته تراکتورسازی نیز به تیم مشهد پیوست.

علی کریمی که برای ادامه فوتبال خود به اروپا رفته بود و برای حضور در لیگ کرواسی در تمرینات  تیم دینامو این کشور شرکت میکرد به ایران بازگشته به زودی تکلیفش  با باشگاه سپاهان اصفهان را مشخص می‌کند.

فاخر تهامی که با صنعت نفت آبادان به لیگ برتر صعود کرده بود برای گذراندن دوران سربازی خود در تمرینات ترکتور سازی شرکت کرده و در صورت تایید امیر قلعه نوعی به این تیم ملحق میشود.

در همین میان ادینهو مهاجم برزیلی تیم تراکتور سازی از روز دوشنبه به این تیم ملحق میشود.


سامان نریمان جهان هافبک فصل گذشته گسترش فولاد تبریز پس از بازگشت از اتریش  به ماشین سازی پیوست.


ماتیاس چاگو هافبک کامرونی فولاد خوزستان برای انجام مذاکرات نهایی با مسئولان فولاد راهی اهواز شده است.


رابسون که روز گذشته برای عقد قرارداد با استقلال وارد ایران شده است
قراراست  بعد از موفقیت در تست پزشکی با استقلال تهران قرارداد امضا کند.

اخرین و مهمترین خبر شاید ماندن مهدی طارمی در پرسپولیس تهران باشد وی بعد از اینکه با تیم یونانی به توافق نرسید تصمیم به ماندن در تیم محبوب خود گرفت و روز گذشته با مسئولان پرسپولیس جلسه‌ای داشته است.


 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار