ساری،

از پرهیزهای اقتصاد نفتی و دولتی ، تا نادرستی سیاه‌ نمایی درباره انقلاب

تقویت نقش اقتصاد مقاومتی در توسعه مازندران ، پرهیز از اقتصاد نفتی و دولتی ، تکیه بر اقتصاد کشاورزی و نادرستی سیاه‌ نمایی درباره انقلاب از جمله مسائلی بود که امام جمعه ساری امروز در خطبه‌های نماز جمعه بیان کرد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازساری، امام جمعه ساری امروز در خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان در مصلی نماز جمعه ساری با بیان اینکه رکن اقتصاد مقاومتی کشاورزی است گفت: باید وسایل، تجهیزات و مایحتاج کشاورزی، صنعتی، دامداری و باغداری در اختیار مردم قرار گیرد و این اقدام وظیفه دولت است.

نماینده ولی فقیه مازندران با بیان اینکه محصولات غذایی و کشاورزی مازندران در کشور استراتژیک است، افزود: دولت باید توجه ویژه ای به تولیدات استراتژیک در استان داشته باشد.

آیت‌الله طبرسی گفت: کشاورزی و معیشت مردم استان تقریبا رونق یافته است و باید در شرایط فعلی با تقویت مبانی اقتصاد مقاومتی بتوانیم زندگانی افراد را تقویت کنیم.

وی با بیان اینکه در اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، مازندران نقش برجسته‌ای دارد چون بیشتر محصولات کشاورزی مازندران استراتژیک است افزود: مسئولان ارشد استان باید نهایت بهره‌برداری را از مبانی اقتصاد مقاومتی برای ارتقا شاخص‌های تولید بخش کشاورزی داشته باشند.

آیت‌الله طبرسی گفت: انقلاب کارهای زیادی برای ما کرد و سیاه‌نمایی کردن کار درستی نیست.

رئیس کل دادگستری مازندران نیز امروز در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان با ابراز نگرانی از افزایش آمار طلاق در استان گفت: 27 هزار پرونده طلاق پارسال وارد دستگاه قضایی استان شده است.

حجت الاسلام تقوی فرد افزود: این افراد با مراجعه به دادگاه خانواده، خواستار طلاق در بین زوجین شدند.

وی با تاکید بر فرهنگ‌سازی رسانه‌ها برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان، گفت: تعداد مراجعه کنندگان به دستگاه قضایی استان برای موضوعات اجتماعی مطلوب نیست.

رئیس کل دادگستری مازندران افزود: دو میلیون نفر از شهروندان استان در یکسال گذشته به دستگاه قضایی مازندران مراجعه کردند و460 هزار پرونده وارد دستگاه قضایی استان شد که این امر شایسته استان علوی تبار مازندران نیست.

حجت الاسلام تقوی فرد افزود: هفت هزار و 500 نفر در زندان‌های استان در حبس بسر می‌برند، افزود: تنها 250 نفر از زندانیان استان بیکار و مابقی شاغل هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار