ارومیه؛

برگزاری ورزش های همگانی پارکی با شعار پیشگیری از اعتیاد

ورزش های همگانی پارکی با شعار پیشگیری از اعتیاد در میاندوآب برگزار خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، حبیب مظاهر اسماعیل پور رئیس اداره ورزش و جوانان میاندوآب گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته  و با همکاری چند هیات ورزشی بخصوص هیات ورزشهای همگانی مقرر گردیده است از روز شنبه 5 تیرماه بعداز افطار  در محل پارک ساحلی آتا  در قالب غرفه ورزشی در نمایشگاه پیشگیری از مصرف مواد مخدر که به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر دایر خواهد شد.

وی افزود:قرار است  برنامه های متنوع ورزشی و آموزش رشته های ورزشی از جمله دارت، فوتبال روی میز، فریز بی، تیراندازی با تفنگ، بازی های بومی محلی، شطرنج و ... اجرا گردد.

اسماعیل پور افزود: این برنامه ها در قالب طرح توسعه ورزش همگانی- سلامت عمومی به مدت یک هفته برگزار و بعد از ماه مبارک رمضان بصورت مستمر و هفتگی در پارک های شهر عملیاتی خواهد شد. ضمن دعوت از عموم مردم در هر رده سنی، تمامی علاقمندان و همشهریان عزیز میتوانند بصورت آزاد و رایگان از این برنامه ها استفاده و یا تحت آموزش قرار گیرند.

وی در خاتمه گفت: در پایان هر برنامه و در انتهای شب به قید قرعه به شرکت کنندگان در طرح و همچنین بازدید کنندگان جوایز ورزشی از طرف اداره ورزش و جوانان میاندوآب اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.