عبادی: داعش توطئه ای خارجی بود

نخست وزیر عراق اعلام کرد نیروهای قهرمان این کشور توطئه خارجی ها در خصوص داعش را نقش بر آب کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه العراقیه، حيدر عبادي نخست وزير عراق تاکيد کرد: گروه تروريستي داعش توطئه اي خارجي بود؛ اما نيروهاي قهرمان ما اين نقشه خارجي را نقش بر آب کردند.

حيدر عبادي در اظهاراتي در نشست بزرگ عشاير استان نجف اشرف گفت: نيروهاي امنيتي ارتش عراق با ايثارگريهاي خود توانستند توطئه خارجي و سازمان يافته اي را که در داعش ظاهر شد ، خنثي کرده، با شکست مواجه کنند. 

عبادي با ابراز تعجب از برخي شبکه هاي  ماهواره اي گفت: اين شبکه ها هر بار که عراقي ها پيروزي هايي را محقق مي کنند، ديوانه وار ضد مردم عراق فعاليت مي کنند. تبليغات رسانه اي عليه مردم عراق در آزادسازي فلوجه به خوبي مشهود بود .

عبادي همچنين با تاکيد بر توصيه هاي آيت الله سيد علي سيستاني مرجع عاليقدر شيعيان در زمينه محافظت از جان مردم و دارایی های آنان  ، پيروزيهايي را که نيروهاي امنيتي قهرمان عراق محقق مي کنند، تبريک گفت و تاکيد کرد: به رغم مشکلات و سختي هايي که کشور عراق با آن دست و پنجه نرم مي کند، اما اصلاحاتي که  در سرويسهاي امنيتي ايجاد شد نتيجه اش را در پيروزي هاي اخير نشان داد.

العبادي همچنين پيامي به داعشي هاي موجود در سياست (سياستمداراني که با برخي مزدوران رابطه دارند) داد و آنها گفت : دست از اصلاحات و درمان فساد در جامعه برنخواهم داشت. اصلاحات همانند داروست که نتيجه آن شفاي از بيماري است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار