همدان؛

همدان در صدر ارزیابی فدراسیون اسکواش

رئیس هیات اسکواش همدان گفت: با اعلام نتایج ارزیابی عملکرد فدراسیون اسکواش استان های تهران ، فارس و همدان صدر استان ها قرار گرفتند.

همدان در صدر ارزیابی فدراسیون اسکواشبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ فاطمه سادات شبیری با اشاره به اینکه نتايج ارزيابي عملکرد فصلي فدراسيون اسکواش در سه ماه نخست سال ۹۵، از سوي کميته ارزيابي عملکرد در سه سطح و بصورت تجميع کلي همه استان ها اعلام شد گفت: اين ارزيابي در حوزه همگاني و قهرماني و بر اساس شاخص هاي ارزيابي اعمال و بر اساس مستندات موجود استخراج و گزارش شده است.

وی افزود: بنا بر این ارزیابی هیات اسکواش استان همدان در بخش همگانی عنوان نخست کشور را به خود اختصاص داد و استان های فارس و تهران در رده های دوم و سوم قرار گرفتند .

وی تصریح کرد: در مجموع دو بخش همگانی و قهرمانی نیز هیات اسکواش استان تهران با 937 امتیاز در رتبه نخست قرار گرفت فارس با 713 امتیاز دوم شد و هیات اسکواش استان همدان با 520 امتیاز در رده سوم قرار گرفت.

رئیس هیات اسکواش همدان این افتخار را نقطه عطفی برای درخشش اسکواش همدان دانست و افزود: در حالی اسکواش همدان در رده استان های برتر قرار گرفته است که از سال ۸۸ که این هیئت در استان فعالیت خود را آغاز کرده تا سال ۹۲ ، اسکواش استان همدان هیچ جایگاهی در بین هیئت‌های اسکواش کشور نداشت.

فاطمه سادات شبیری افزود: همچنین در بخش استان های گروه دو هیات اسکواش استان همدان رتبه نخست کشور را کسب کرد و استان های کرمان و لرستان به ترتیب دوم و سوم شدند.

وی با اشاره به اینکه نبود اعتبارات در بخش عمرانی و به دنبال آن محدودیت زیر ساخت‌های استاندارد مهمترین مانع پیشرفت است، افزود: پس از ساخت کورت اسکواش شهید شمسی پور و همچنین پیگیری‌های دنباله‌دار هیئت استان جهت ارتباط با ارگان‌ها و نهاد‌های دولتی و بخش خصوصی امیدواریم بتوانیم فضای استاندارد اسکواش را در همدان افزایش دهیم و با پرورش ورزشکاران مستعد و علاقمند به روند رو به رشد اسکواش همدان در کشور با سرعت ادامه دهیم.

شبیری افزود: استعدادیابی و استعدادپروری، افزایش چشمگیر امار بیمه‌شدگان اسکواش، برگزاری دوره‌های اموزشی ،اعزام مستمر ورزشکاران به مسابقات کشوری و برگزاری مسابقات استانی بر اساس تقویم ورزشی از دیگر مواردی است که به موفقیت اسکواش همدان در این زمان کوتاه منجر شده است.

رئیس هیات اسکواش همدان در پایان گفت: با وجود همه توفیقات به دست آمده در این رشته اما همچنان اسکواش در همدان غریب است و یکی از مهمترین برنامه‌های هیئت استان شناساندن این رشته و ویژگی‌های منحصر به فرد اسکواش به شهروندان همدانی است.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار