کرمانشاه؛

مدیران برای پیشبرد بهتر امور به نقد رسانه‌ها نیاز دارند

استاندار کرمانشاه گفت : بدو ن نقد کار جامعه پیش نمیرود .

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ اسد اله رازانی  در نشست با اصحاب رسانه با بیان اینکه بدون انتقاد کار جامعه پیش نمی رود افزود : البته هدف از انتقاد و نقد باید اصلاح امور باشد و نه تخریب.

وی  گفت : از یکسو باید مدیران آستانه تحمل خود را بالا ببرند و از سوی دیگر باید نقدکننده هم بدنبال بیان مشکلات واقعی باشد و از تخریب بپرهیزد.

رازانی  با بیان اینکه نباید به وضع موجود اکتفا کرد افزود: در دورانی که در استانداری کرمانشاه مسئولیت دارم از تمام توانم برای پیشبرد کارها استفاده خواهم کرد و هرگز بعنوان یک شغل عادی به این مسئولیت نگاه نمی کنم و اگر روزی احساس کنم حضورم باعث پیشرفت نمی شود و موثر نیستم، خودم این پست را کنار می‌گذارم.

وی  در ادامه با بیان اینکه کرمانشاه در بسیاری حوزه‌ها از یک عقب ماندگاری تاریخی رنج می برد، تصریح کرد : باید دست به دست هم داده و برای رفع این مشکلات تلاش مضاعف کنیم.

رازانی در خصوص بالا بودن آمار بیکاری استان هم  گفت: بالا بودن نرخ بیکاری استان از سال 75 تا 95 همواره تکرار شده و تنها در یک مقطع  بین سالهای 80 تا 84 تا حدودی نرخ بیکاری استان کاهش یافت البته این پتانسیل در استان وجود دارد که بتوانیم نرخ بیکاری را کاهش دهیم.

استاندار کرمانشاه به سفر در پیش هیات دولت به استان نیز اشاره کرد و افزود: طرح های خوبی برای تصویب در این سفر آماده شده که تصویب منطقه آزاد تجاری قصرشیرین، تکمیل راه آهن غرب و اجرای کریدور گردشگری بیستون تا تاق بستان از جمله این طرح هاست.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.