طهماسبی:

لیگ برتری های پیکان بی انگیزه نیستند

سرپرست پیکان گفت :درکنارجوانان به بازیکنان سن بالا و با تجربه نیاز داشتیم و موضوع پیر بودن تیم را قبول ندارم ومیانگین سنی تیم زیر 25 سال است.

لیگ برتری های پیکان بی انگیزه نیستندمحمد رضا طهماسبی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در باره روند آماده سازی تیم پیکان گفت: تمرینات آمادسازی  تیم از سه شنبه هفته گذشته شروع شده است وتاکنون 4 بازیکن لیگ برتری و  یک مدافع ملی پوش ارمنستانی را جذب کرده ایم ، و تیم جوان و با انگیزه ای  را تشکیل داده ایم که در لیگ شانزدهم حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.
 
سرپرست پیکان در باره مسن و بی انگیزه بودن بازیکنان لیگ برتری جذب شده پیکان اظهار کرد:تیم پیکان جوانان باانگیزه زیادی دارد و درکنار آنها به بازیکنان سن بالا و با تجربه نیاز داشتیم و موضوع پیر بودن تیم را قبول ندارم ومیانگین سنی تیم زیر 25 سال است .
 
وی ادامه داد :آرش برهانی برای اثبات دوباره خود انگیزه دارد و علی حمودی بخاطر 2 سال سربازی به حق خود نرسیده  و مهدی شیری با 25 سال سن بمب انگیزه و بدنبال پیراهن تیم ملی است ویا  بهادر عبدی بازیکن متعصبی است ، نمی توان گفت که این بازیکنان بی انگیزه هستند.
 
طهماسبی در خصوص مذاکره با امیر حسین صادقی هم خاطر نشان کرد:مجید جلالی روی جذب بازیکنان بسیار حساس است و متناسب با تاکتیک های مورد نظرش بازیکن جذب می کند.
 
وی ادامه داد :بعد از تجربه تلخ مهرداد محمدی  که بعد از بستن قرارداد پیکان را دور زد و به سپاهان رفت تصمیم گرفته ایم تا قطعی شدن مذاکرات اسم بازیکنان را  اعلام نکنیم و درمورد امیرحسین صادقی، مذاکره را تائید یا تکذیب نمی کنم .
 
طهماسبی همچنین گفت:با این شرایط که پیکان دارد امسال قطعا رتبه خوبی در جدول بدست خواهیم آورد و طلسم آسانسوری بودن پیکان را خواهیم شکست .
 
سرپرست پیکان در پایان گفت:  اردوی داخلی تیم پیکان روز شنبه 5 تیرماه در اردوکردان کرج  شروع می شود و تاروزجمعه 11 تیرماه این اردو ادامه خواهد داشت.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: پیکان ، طهماسبی ، عبدی ، جلالی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار