طی مراسمی؛

استاندار جدید خوزستان معرفی شد

استاندار جدید خوزستان با حضور امیری قائم مقام وزیر کشور معرفی شد.

استاندار جدید خوزستان معرفی شدبه گزارش حوزه وزرارت کشور گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛استاندار جدید خوزستان با حضور امیری قائم مقام وزیر کشور معرفی شد.

در آیین تودیع و معارفه استاندار خوزستان که آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان، آیت اله شفیعی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، ناصری نژاد رییس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای سلامی و جمعی از مسئولان استان حضور داشتند، امیری قائم مقام وزیر کشور با بیان این‌که در دوره فعالیت استاندار جدید باید سرمایه‌های اجتماعی استان مورد توجه قرار بگیرد، گفت: سرمایه اجتماعی، پیوستگی، همبستگی و ارتقاء ملی را به‌دنبال دارد و خوزستان دارای شخصیت‌های فرهیخته، علماء و مدیران وارسته است و باید به آن‌ها توجه شود.

قائم مقام و سخنگوی وزارت کشور افزود: شریعتی استاندار خوزستان که از امروز مشغول به کار می‌شود، باید به سرمایه‌های استانی توجه و از ظرفیت‌های استانی استفاده کند، به صورتی که هیچ گروه و هیچ قومیتی در استان احساس تبعیض نکند.

حسینعلی امیری ادامه داد: اجرای منویات مقام معظم رهبری و دولت و پایبندی به سیاست های رئیس جمهور، استفاده از تمام جریانات استان ،تعامل ضابطه‌مند با بخش‌های خارج از قوه مجریه باید در دستور کار استاندار جدید قرار بگیرد.

قائم مقام وزیر کشور عنوان کرد: تلاش برای توسعه استان، حل مشکل ریزگردها با استفاده از ظرفیت محلی و ملی، حل مشکل حاشیه شهر اهواز و پیگیری سفر رئیس جمهور به استان خوزستان، از جمله تأکیدات وزیر کشور به استاندار خوزستان است.

عبدالحسن مقتدایی استاندار سابق خوزستان نیز در ابتدای سخنانش گفت: در نظام جمهوری اسلامی هر کس مسئولیتی را بر عهده بگیرد، باید مشکلی را حل کند و قرار نیست که تنها حرف زده شود، مشکلات بسیاری از جمله ریزگردها و بیکاری در استان وجود دارد.

مقتدایی افزود: با شعار هیچ ‌وقت مشکلی حل نمی‌شود بلکه باید همیشه در کنار هم باشیم و دست در دست هم استان را بسازیم.

استاندار جدید خوزستان نیز گفت: در استان آسیب‌ها و مشکلات بسیاری از جمله بیکاری، گرد و خاک، مشکل آب شرب، و وضعیت آموزش ‌و پرورش وجود دارد که در مرحله نخست باید به سوی اصلاح سیاست‌ها پیش برویم.

غلام‌رضا شریعتی با تأکید بر لزوم اجماع استان و بهره‌گیری از این ظرفیت، اضافه کرد: اجماع نخبگان، علما، اساتید، روزنامه‌نگاران، سازمان‌های مردم‌ نهاد و اقشار مختلف مردم می‌تواند توسعه استان را رقم بزند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار