همدان؛

اجرای 600 برنامه اوقات فراغت در شهرستان ملایر

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایرگفت: زنگ بیش از600کلاس فرهنگی، ورزشی و هنری اوقات فراغت تابستان امسال در ملایر بصدا درآمد.

اجرای 600 برنامه اوقات فراغت در شهرستان ملایر

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مهدی رضایی گفت :برنامه های اوقات فراغت امسال با حضور افراد تحصیل کرده و با تجربه و متخصص پیگیری و شروع بکار کرده است .


وی اعلام کرد در سال اقدام و عمل اولویت اجرای این برنامه ها مناطق محروم و حاشیه شهری و بالا بر دن کیفیت کلاسها و بهینه سازی اوقات فراغت جوانان و استفاده عمومی همشهریان عزیز می باشد .

رضایی افزود: در اجرای برنامه های فرهنگی اولویت شهدای مدافع حرم و شهید شاخص استان شهید حاج رسول حیدری مد نظر گرفته شده است .

رضایی گفت : این برنامه ها با همدلی و همکاری ادارات مختلف شهرستان برنامه ریزی وهدف گذاری گردیده است .

وی گفت : از این 600 برنامه اوقات فراغت بیش از 350کلاس ورزشی در سطح شهرستان هم برای برادران و هم برای خواهران تشکیل شده که هدف گزاری این کلاسها با سیاست اداره کل در برنامه آمایش سرزمینی و استعدادیابی جوانان مستعد رشته های ورزشی در نظر گرفته شده
رضایی با اشاره به اینکه ارگانهایی مانند آموزش و پرورش ،ارشاد اسلامی ،شهرداری و سپاه پاسداران اداره کار بنیاد شهید ، میراث فرهنگی ، فنی حرفه ای کمیته امداد و بهزیستی ...در اجرای طرح اوقات فراغت حضوری فعال دارند.

 وی گفت : فقط برنامه های اوقات فراغت مد نظر گرفته نشده بلکه غنی سازی این اوقات با فرهنگ بومی محلی و استاندارهای آموزش نیز دیده شده است.

انتهای پیام/ ا


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.