یک منبع آگاه آخرین جزئیات حادثه تصادف نی ریز را تشریح کرد؛

19 سرباز جانباخته سوار بر اتوبوس شخصی بوده اند/ حال تعدادی از مجروحین وخیم است

یک منبع آگاه گفت: اتوبوس حادثه دیده شخصی بوده و سربازان نزاجا در مرخصی پایان آموزش بوده اند.

19 سرباز جانباخته سوار بر اتوبوس شخصی بوده اند/ حال تعدادی از مجروحین وخیم استیک منبع آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان در مورد حادثه صبح امروز محور شیراز - نی‌ریز که منجر به فوت 19 سرباز پادگان 05 کرمان شد، اظهار داشت: این سربازان در مرخصی و در حال عزیمت به شیراز بودند که این حادثه به وقوع پیوست.

وی ادامه داد: این سربازان همگی اهل شیراز بودند و به همین دلیل پس از مراجعه به ترمینال و تهیه بلیط، سوار بر اتوبوس تعاونی شماره 4 به سمت شیراز حرکت کردند که به دلیل خواب‌آلودگی راننده اتوبوس و نقص فنی و همچنین عدم کنترل وسیله نقلیه این سانحه رخ داد و مصدومین و جان‌باختگان به بیمارستان نی‌ریز منتقل شدند.

این منبع آگاه خاطرنشان کرد: اتوبوس مذکور شخصی بوده و این حادثه هیچ ارتباطی با نزاجا نداشته است.

گفتنی است یک دستگاه اتوبوس در ساعت یک بامداد امروز در گردنه لای رز نی‌ریز به درون دره سقوط کرد که 19 سرنشین کشته و 33 نفر زخمی شدند که حال چند تن از آنان وخیم اعلام شده است.

سرهنگ عزیز برزگر فرمانده انتظامی شهرستان نی‌ریز گفت: علت این حادثه انحراف از جاده و ناتوانی راننده در کنترل اتوبوس و همچنین عمل نکردن ترمز بوده است.

همچنین حسن همتی مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان فارس گفت :در این حادثه  که در ساعت 1:20 بامداد به مرکز پیام اورژانس نی ریز گزارش شد در کیلومتر 15 جاده نی ریز به سیرجان بود که یازده دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد که 30 مصدوم این حادثه توسط آمبولانس های اورژانس 115 به بیمارستان شهدای نی ریز منتقل شدند.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۰ ۰۲ تير ۱۳۹۵
تأسف تأسف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۰۲ تير ۱۳۹۵
مگه خود صفر 5 نباید نباید اتوبوس در اختیار سربازان قرار میداده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۰۲ تير ۱۳۹۵
چقدر بده تو مملکت ماداره اپیدمی میشه که بعد یه مشکل که پیش میاد به جای عذرخواهی از خانواده های داغدار میان میگن به ما هیچ ارتباطی نداره!مقصر خودشونن!من خودم سرباز بودم بعد از اتمام دوره ی آموزشی خودشون واسه تمام سربازا اتوبوس میگرن و به شهرهاشون میفرستن!اینکه گفته شده شخصی بوده اتوبوس، یه دروغ بزرگه!البته اگه منظورشون از شخصی این بوده که پول بلیطو از سربازای بخت برگشته گرفتن حرفشون درسته!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۸ ۰۲ تير ۱۳۹۵
مسولین یه زحمت بکشن به جای سربازی اجباری، سربازی حرفه ای رو جایگزین کنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۷ ۰۲ تير ۱۳۹۵
توی ایران مد شده هر اتفاقی می افتد سازمانها میگویند به ما ربطی نداشته کسی نیست که بگوید جناب نزاجا بچه مردم را سربازی برده ای حفظ جانش هم با توست واقعا خجالت بکشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۹ ۰۲ تير ۱۳۹۵
خداوند رحمتشون کنه و به خانوادشون صبر بده تا این غم بزرگ رو تحمل کنند . انا لله و انا الیه راجعون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۷ ۰۲ تير ۱۳۹۵
خدا به پدر و مادر شان صبر بده فاتحه نثار همه سربازان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۱ ۰۲ تير ۱۳۹۵
جاده های پرترد و کم عرض و غیرایمن
آخرین اخبار