جمشیدیان: مسابقات قهرمانی جوانان جهان نزدیکترین رقابتم است/ در اردوی سرعین با تیم ملی هستم

ملی پوش دوچرخه سواری گفت:حضور درمسابقات قهرمانی جوانان جهان 2016 و کسب بهترین نتیجه نزدیکترین هدفم است و به این منظور همراه تیم ملی المپیکی دوچرخه سواری تمرین می کنم.

جمشیدیان:مسابقات قهرمانی جوانان جهان نزدیکترین رقابتم است/ در اردوی سرعین با تیم ملی هستمامیر حسین جمشیدیان در گفتگو با خبرنگار  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛اظهار کرد: برای شرکت در اردوی تیم ملی نهایی که در سرعین برگزار می شود انتخاب شده ام،این تمرینات از سوم تا 15 تیر ادامه دارد. در این اردو به منظور حضور در مسابقات قهرمانی جوانان جهان  2016 که اواخر تیرماه در سوئیس برگزار می شود آماده می شوم.
اما برای شرکت در المپیک ریو هنوز به آن سطح تجربه و توانایی نرسیدم.  

وی در خصوص شناخت رقیبانش افزود:رقیبانم را می شناسم همه از کشورهای اروپایی هستند و می دانم زیاد تمرین کردند.البته گرفتن مدال اهمیت دارد اما به دنبال زدن بهترین رکاب ها و کسب برترین رکورد هستم.امیدوارم که بتوانم مدال هم به دست بیاورم.
 
جمشیدیان در خصوص وضعیت تحصیلی اش بیان کرد:در رشته ریاضی درس می خوانم اما به دلیل مسابقات مجبورم امتحانات را شهریورماه بدهم. امیدورام که مسئولان هم در خصوص زمان برگزاری امتحانات با من همکاری کنند.زیرا برخی مواقع زمان مسابقات و امتحانات یکی است.
 
وی در خصوص رشته ورزشی حرفه ای که در آن تمرین می کند توضیح داد: در بخش جاده و کوهستان تمرین می کنم اما هدف اصلی ام حضور حرفه ای در بخش جاده است و عضو تیم باشگاهی سپاهان هستم.تیم سپاهان تا جایی که توانسته حمایتم کرده است اما این یک امر عادی است که همه ورزشکاران به خاطر قراردادهایشان همیشه ناراضی هستند.زیرا یک ورزشکار فوتبالی اگر مسئله قراردادش با مشکل مواجه شود سر تمرینات نمی رود تا سریع حقوقش را دریافت کند اما رکابزنان باید تمریناتشان را بی وقفه انجام دهند .
      
جمشیدیان در خصوص مدال هایی که تا به حال کسب کرده است بیان کرد:در مسابقات آسیایی دو مدال به دست آوردم و در مسابقات قهرمانی کشور بین 35 تا 40 مدال کسب کردم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار