اصفهان؛

كلاهبرداری رمال از خانواده بيمار سرطانی

فرد رمالی كه در ازاي درمان يك كودك سرطاني از خانواده وي سه ميليارد ريال كلاهبرداري كرده بود، دستگیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان با اعلام این خبر گفت: اين شخص علاوه بر کلاهبرداری، براي تعدادي از زنانی که مشتری وی بودند هم مزاحمت ايجاد مي كرد.

ستار خسروي با اشاره به اعتقادات خرافی مردم در مراجعه به رمال و فالگیر افزود: بر اساس قانون، رمالي، فالگيري و دعانويسي نوعی مانور متقلبانه براي تحصيل مال است و در زمره جرم كلاهبرداري قرارمي گيردو پليس با اينافراد به شدت برخورد مي كند.

وي باتاکید بر اینکه رمال ها افراد شيادي هستند كه از شخصيت ضد اجتماعي برخوردارند افزود: در بازرسي از منزل يكي از رمال هايي كه امسال دستگير شده، چهار دستگاه پوز به همراه يك دفتر حاوی اطلاعات شخصي چند هزار مشتری به دست آمد.

اين مقام انتظامي، عنوان داشت: دستگير شدگان بين 50 هزار تا 18 ميليون تومان و در برخي مواقع طلا و جواهرات از مشتريان خود دريافت كرده بودند.

خسروي به شيوع رمالي و فالگيری در فضاي مجازي اشاره کرد و گفت: برخي از فالگيرها با ايجاد وب سايت هايي از مشتريان خود مي خواهند مبلغي را در ازای گرفتن فال به حسابشان واريز كنند كه در اين زمينه كارآگاهان پليس آگاهي در دوماهه سال جاری با همكاري پليس فتاي استان توانستند 10 نفر را در اين رابطه شناسايي و دستگير كنند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.