ساخت بزرگترین و بامزه‌ترین تفنگ اسباب‌بازی جهان+عکس متحرک

یک مخترع آمریکایی یک تفنگ اسباب‌بازی جدید ساخته است که با سرعت 60 کیلومتر در ساعت قادر به شلیک است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبسایت «اسپلوید گیزمودو»، تمام کودکان و حتی افراد بزرگسالی که می‌خواهند یکبار دیگر دنیای کودکی را تجربه کنند، عاشق تفنگ‌های اسباب‌بازی هستند.

شلیک کردن با تفنگ‌های اسباب‌بازی چه در اتاق و چه در حیاط خانه همیشه شادی‌آور و سرگرم‌کننده است و حتی هدف قرار گرفتن با آنها نیز چون گلوله‌های آنها عمدتا بی‌خطر است و با لذت خاصی همراه است. 

بر همین اساس، یک طراح و مخترع آمریکایی به نام «مارک روبر» یک تفنگ اسباب‌بازی جدید اختراع کرده است که بزرگترین و در عین حال، بامزه‌ترین تفنگ اسباب‌بازی جهان به شمار می‌رود.

این تفنگ اسباب‌بازی می‌تواند گلوله‌های پلاستیکی بزرگ و استوانه‌ای شکل خود را با سرعت 60 کیلومتر در ساعت و تا مسافت حدود 120 متر به سمت هدف شلیک کند. این تفنگ بیشتر از این جهت خنده‌دار است که از نظر ابعاد از تمامی کودکان و حتی بزرگسالان بزرگتر است. 

ساخت بزرگترین و بامزه‌ترین تفنگ اسباب‌بازی جهان+عکس

افرادی که تجربه بازی با این تفنگ را داشته‌اند معتقدند که این بامزه‌ترین تفنگی است که تاکنون برای سرگرمی کودکان و بزرگسالان ساخته شده است. 

نیروی محرکه این تفنگ یک مخزن باد است که همزمان با کشیده شدن ماشه، هوا را با سرعت زیاد وارد استوانه‌ای می‌کند که گلوله در آن قرار گرفته است. با بازگشت ماشه به حالت اولیه نیز مخزن باد مجدداً به صورت خودکار پر می‌شود.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۰۶ بهمن ۱۳۹۶
عالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۸ ۰۲ تير ۱۳۹۵
جالبه بالاخره یک اسباب بازی هم ساخته شد تا بچه ها باهاش همدیگر رو بکشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۱ ۰۲ تير ۱۳۹۵
اين اسباب بازيه!!!!!!!!!!!!
آخرین اخبار