صبح ها کار با وزنه - عصر مرور فن و کارهای تکنیکی؛

رضایت المپیکی های جودو از اردوی چناران؛ اینجا همه چیز عالی است

تمرینات المپیکی های جودوی ایران در شهرستان چناران که یکی از خوش آب و هوا ترین شهرهای کشور است در فضایی آرام و با جدیت تمام در حال پیگیری است.

رضایت المپیکی های جودو از اردوی چناران؛ اینجا همه چیز عالی استبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سه قهرمان المپیکی جودوی ایران با مربیگری نصرت خان ولی اف از دو روز پیش اردوی شبانه روزی خود را در شهرستان چناران که در 30 کیلومتری شمال شهرستان مشهد مقدس و در یک نقطه خوش آب و هوا واقع شده آغاز کرده اند و تا زمان اعزام به اسپانیا در این مکان تمرین خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ما از چناران ، جواد محجوب که از حضور تیم ملی جودو در زادگاهش بسیار خوشحال است تلاش می کند تا بهترین امکانات و فضای تمرینی را در اختیار هم تیم هایش قرار دهد و انصافا هم مسئولین شهرستان چناران برای المپیکی های جودو سنگ تمام گذاشته اند.

محجوب به همراه سعید ملایی و علیرضا خجسته با حضور نصرت خان صبح ها در پایگاه قهرمانی خراسان رضوی که در 30 کیلومتری مشهد مقدس قرار دارد کار با وزنه انجام می دهند و بعد از ظهرها نیز در آکادمی جودوی چناران کارهای فنی و تکنیکی را مرور می کنند. 

هوای خوب و خنک چناران در فصل گرم تابستان و آرامشی که بر فضای اردو حاکم است حکایت از رضایت صددرصدی ملی پوشان جودوی کشورمان دارد. 

قرار است ملی پوشان المپیکی جودوی ایران 8 تیرماه به اسپانیا سفر کنند تا آنجا در کنار جودوکاران المپیکی سراسر دنیا تمرینات و اردوی مشترکی را برگزار کنند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار