لو:ایرلند با تمام توان جنگید

سرمربی تیم ملی آلمان بر این باور است که ایرلندی ها با تمام توان خود جنگیدند.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان سر مربی تیم ملی آلمان بعد از غلبه بر ایرلند و صعود به عنوان صدرنشین از گروه C گفت: ابتدا باید بگویم از عملکرد جاشو کیمیچ در سمت راست شگفت زده شدم.
او با دوندگی های بی امان در حمله و دفاع حضور داشت و در ارسال ها و سد کردن حملات مهاجمان حریف خوب عمل کرد و در حین حال بسیار با هوش است.
 
وی افزود بواتنگ در نیمه اول به خوبی مقابل مهاجمان جنگید و نمایش خوبی داشت اما در ادامه ریسک نکردیم و در نیمه دوم او را تعویض کردم.
 
وی در مورد ناکامی مولر در گلزنی گفت: اصلا نگران گل نزدن مولر در این دیدار نیستم.توماس یکی از 4 بازیکن خوب بازی بود و مطمئنم در بازی های بعد گلزنی خواهد کرد.
 
مربی تیم ملی آلمان در مورد حریف آینده تیمش گفت: فعلا زود است در این بار نظر بدهم البته دیشب بازی اسلواکی را دیدم و آلبانی هم همینطور و باید منتظر باشیم ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد.
 
وی در مورد ماریو گومز گفت: گومز در طول هفته از آمادگی خوبی برخوردار بود و در بازی هم در مرکز اتفاقات قرار داشت و خواسته های من را به خوبی انجام داد و تصور می‌کنم یک زوج مناسب برای توماس مولر است که مکمل خوبی برای هم دیگر به حساب می آیند.
 
لو افزود: ایرلند شمالی تیم قابل احترامی است که بای های خوبی در مرحله مقدماتی انجام داد و این بازی برای آنها دیدار مرگ و زندگی بود و به همین دلیل با تمام توان جنگیدند و احتمال دارد در بین 16 باقی بمانند.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: لو ، آلمان ، یورو ، مولر ، گومز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار