همکاری بیلسا و لاتزیو امروز رسما اعلام می شود

به نظر می رسد لاتزیو با سرمربی سابق تیم ملی آرژانتین قرارداد امضا کرده است و امروز بیلسا رسما به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی خواهد شد.

همکاری بیلسا و لاتزیو امروز رسما اعلام می شودبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوانآرماندو کالوری مدیر کل لاتزیو که برای گفتگو با مارسلو بیلسا به آرژانتین سفر کرده بود ظاهرا امروز با قراردادی امضا شده به ایتالیا بازگشته است. 
منابع متعدد دیروز گزارش دادند که قرارداد همکاری بین بیلسا و لاتزیو منعقد شده است و این مربی به ایتالیا پرواز خواهد کرد تا هدایت بیانکو چلستی ها را بر عهده بگیرد. کالوری امروز وارد ایتالیا شد و تصور می شود یک کپی از قرارداد امضا شده توسط بیلسا را با خود آورده است. 
اکنون این قرارداد باید توسط کلودیو لوتیتو رئيس لاتزیو هم امضا شود، و پس از آن انتظار می رود باشگاه با انتشار یک بیانیه رسمی مربی جدید خود را معرفی کند. کالوری گفت:من نمی توانم چیزی به شما بگویم، رئيس باشگاه به زودی چیزی که لازم است را خواهد گفت. فکر نمی کنم بیلسا نیاز به معارفه داشته باشد، حقایق گویای همه چیز درباره او است. نه، نمی توانم به شما بگویم که آیا طی 24 ساعت آینده چیزی اعلام خواهد شد یا نه، شما می توانید از رئيس بپرسید. 
   

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار